آفتاب

کلمبیا با شکست اروگوئه به یک چهارم نهایی رسید / رودریگز صدرنشین جدول گلزنان شد

کلمبیا با شکست اروگوئه به یک چهارم نهایی رسید / رودریگز صدرنشین جدول گلزنان شد

تیم فوتبال کلمبیا با شکست دادن اروگوئه به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رسید و در این مرحله حریف برزیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كلمبیا و اروگوئه؛ دو تیم دیگر از قاره آمریكا. تیم‌های این قاره كه شگفتی‌سازان این دوره از جام جهانی شده‌اند، مجبورند خودشان تیم‌های هم قاره‌ای را به نوبت حذف كنند. در اولین مسابقه مرحله یك هشتم نهایی برزیل توانست شیلی را حذف كند و حالا هم كلمبیا، اروگوئه را حذف كرد. كلمبیا كه در این دوره عملكرد خوبی داشته، در همان نیمه اول قدرت خود را به رخ اروگوئه كشید. این تیم در دقیقه 28 توسط جیمز رودریگز به گل رسید و نیمه اول را با همین یك گل به پایان برد. 

در نیمه دوم دوباره رودریگز تیمش را به گل رساند. این گل در دقیقه 50 ثبت شد تا رودریگز با 5 گل در صدر جدول گلزنان این دوره از جام جهانی بایستد. 

اروگوئه در این دیدار سوارز مهاجم سرشناس خود را در اختیار نداشت. او كه در بازی با ایتالیا بازیكن حریف را گاز گرفت، 9 جلسه از همراهی تیم ملی اروگوئه محروم شد و به كشورش بازگشته است. غیبت سوارز خط حمله اروگوئه را تضعیف كرده بود این تیم هرچه تلاش می‌كرد نمی‌توانست دروازه كلمبیا را باز كند. حتی كاوانی هم نمی‌توانست جای خالی سوارز را پر كند. سرانجام تمام حملات و تلاش‌های بازیكنان اروگوئه برای باز كردن دروازه كلمبیا بی‌نتیجه ماند و داور در پایان 90 دقیقه سوت پایان مسابقه را زد. 

كلمبیا با این برد حریف برزیل در مرحله یك چهارم نهایی شد. برزیلی‌ها كه در یك هشتم نهایی به زحمت و در ضربات پنالتی توانستند شیلی را شكست دهند، برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر این جام، كار سختی مقابل كلمبیا خواهند داشت. مسابقه این دو تیم شنبه 14 تیر ماه ساعت 30 دقیقه بامداد آغاز می‌شود.

43 43

کد N363734

وبگردی