آفتاب

اسکولاری: داورها به برزیل حساس شده‌اند

اسکولاری: داورها به برزیل حساس شده‌اند

سرمربی تیم ملی برزیل با خوشحالی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی عنوان کرد: داورها نسبت به تیم ملی برزیل حساس شده‌اند و تصمیم‌های اشتباهی می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی برزیل موفق شد به سختی شیلی را در ضربات پنالتی شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه پیدا کند.

لوئیز فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در نشست خبری خود درباره مردود اعلام کردن گل هالک گفت: نمی‌دانم چرا داورها علیه برزیل جبهه گرفته‌اند. داور مسابقه در این صحنه اشتباه کرد. البته در این دیدار و دیدارهای قبل نیز چندین اشتباه داوری علیه تیم ما رخ داده است. در واقع داورها معمولا در صحنه‌های 50 – 50 سعی می‌کنند علیه تیم من سوت بزنند.

سرمربی تیم ملی برزیل درباره مصدومیت نیمار در بازی برابر شیلی گفت: فکر نمی‌کنم مصدومیت نیمار جدی باشد. او سزاوار احترام بیشتری است چرا که با کمی مصدومیت، در بازی برابر شیلی به میدان رفت و حاضر نشد که تعویض شود. نیمار تنها 22 سال سن دارد اما مثل یک فوتبالیست 35 ساله باتجربه است. او بازیکن جوانی است که از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد. وقتی که برای زدن ضربه پنالتی جلو رفت دقیقا مانند زمانی بود که در خیابان‌های سانتوس به توپ ضربه می‌زد. خیلی طبیعی و با اعتماد به نفس بالا.

اسکولاری ادامه داد: به بازیکنانم در روزهای آینده نشان خواهم داد که چگونه برابر شیلی پیروز شدند و چه شرایطی برای پیروزی لازم است. قطعا اضطراب و استرس زیادی در این بازی حکمفرما بود. سختی زیادی کشیدیم اما خوشبختانه توانستیم به همه این سختی‌ها چیره شویم و مزد تلاش‌مان را بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم. در این دیدار توپ و میدان در اختیار ما بود. موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و نزدیک بود تاوان آن را هم بپردازیم. دقیقه 118 نزدیک بود همه چیز برای ما تمام شود اما خوشبختانه ضربه بازیکن حریف به دیرک دروازه اصابت کرد.

سرمربی تیم ملی برزیل که با این تیم در سال 2002 به قهرمانی در جام جهانی رسید، ادامه داد: جام جهانی بسیار هیجان‌انگیز است. همه تیم‌ها متعادلند و فاصله خیلی کمی با هم دارند و این باعث می شود که هیچ تیمی از پیش برنده نباشد. البته چندین تیم در این جام مثل کاستاریکا و شیلی شگفتی‌ساز شدند.

اسکولاری در پایان گفت: وقتی ژولیو سزار را به تیم ملی دعوت کردم خیلی‌ها در برزیل از من انتقاد کردند که چرا بازیکن دیگری را دعوت نکردی و سزار پرسن‌ و سال را به تیم ملی دعوت کردی اما من بر اساس چیزی که فکر می‌کنم تصمیم می‌گیرم. نباید توضیح بدهم که چرا ژولیو سزار را دعوت کردم. من کاملا به او اعتقاد دارم و می‌دانم که او چه دروازه‌بان باارزشی است.

انتهای پیام

کد N363723

وبگردی