آفتاب

وقتی ژولیو سزار قهرمان برزیلی ها زد زیر گریه / تیاگو: او قبل پنالتی ها گفت 3 تایش را می گیرم!

وقتی ژولیو سزار قهرمان برزیلی ها زد زیر گریه / تیاگو: او قبل پنالتی ها گفت 3 تایش را می گیرم!

دروازه بان برزیل با چشمانی اشکبار از رسانه های برزیلی گلایه کرد برای اینکه 4 سال قبل نابودش کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ جولیو سزار دروازه بان اصلی برزیل /NB/KNالا قهرمان ملی این کشور است . او بعد از 120 دقیقه بازی فشرده و درحالی که بازی تیم ملی کشورش با شیلی گره خورده بود ، او ناجی شد. آن هم نه در هر شهری که درخشش او در بلوهوریزنته بود. شهر آرژانتینی های برزیل. شهری معدنی که معادنش پر است از کارگران آرژانتینی . آنها که بزرگترین دشمنان فوتبالی برزیلی ها محسوب می شوند.

جایی که آرژانتینی ها کمپ شان را زده بودند و کلا این چند هفته شهر را در اختیار داشتند. حذف برزیل در خانه کابوس بود و اگر این اتفاق در بلوهوریزنته می افتاد ، کابوس تلخ تر می شد. بازی اما گره خورده بود .دوباره فرد و هالک کابوسی شده بودند برای یک ملت 300 میلیون نفری . یک جماعت عصبی که تا حذف فقط چند قدم فاصله داشتند. حذف برزیل ، تیمی که برای بازی هایش انگار کل کشور را رویش کافور پاشیده اند ف می توانست اصلا شسرنوشت جام را عوض کند که دست های دروازه بان کهنه کار دست خدا شدند برای این ملت.

او دو پنالتی گرفت و یک پنالتی هم به تیر دروازه اش خورد. برزیل بازی را برد. شیلی بازنده سنتی این بار فوق العاده بود اما خدا نخواست آنها اولین بردشان را در بدترین شرایط برابر برزیل کسب کنند. کشور یک پارچه جشن بود و شادی. دقایقی بعد از بازی بود که رودریگو خبرنگار برزیلی شبکه تلویزیونی گلوبو در صفحه فیسبوک شخصی خود عکسی از تماشای فوتبال ملی شان در باری در سائوپائولو را منتشر کرد و برای این شادی شان نوشت:« تقدیم به ژولیو»

فرانادا دیگر خبرنگار برزیلی هم در صفحه فیسبوکش نوشت :« خداراشکر در خانه می مانیم ، ممنون ژولیو » و این ها تنها گوشه ای از جشن بزرگی بودند که در سراسر برزیل به پا شده بود. ساواسی بلو هوریزنته غرق در شادی بود جماعت مرد و زن ، خود را سراسیمه به بزرگترین محل جشن های اینچنینی شان رسانده بودند و غرق در شادی بودند و این شادی شان را مدیون ژولیو سزار بودند. او که تیاگو سیلوا درباره اش گفت:«قبل از پنالتی ها به من گفت نترسید ، 3 تا از ضربه های شان را می گیرم.»

او که دقایقی بعد با چشمانی اشکبار به دوربین تلویزیون فیفا گفت:« نمی دانید 4 سال قبل بعد از بازی با هلند رسانه ها با من چه کردند. من امروز فقط به آن اتفاق فکر می کنم.» او حالا قهرمان ملی مردم کشورش است. شیلیایی های سزاوار اما خشمگین از اتفاقی که برای شان افتاده ،راه بازگشت به خانه را در پیش گرفته اند می روند .هواداران شان هم خشمگینند و مغموم.

4141

 

 

کد N363714

وبگردی