آفتاب

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به تشدید حملات علیه غزه

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به تشدید حملات علیه غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم را از تشدید حملات علیه این منطقه بر حذر داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صلاح بردویل، یکی از رهبران جنبش حماس تصریح کرد که تشدید حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در راستای ادامه وحشی‌گری این رژیم علیه فلسطینیان انجام می‌گیرد.

صلاح بردویل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی می‌خواهد شکست عملیات‌های خود برای یافتن سه نظامی ناپدید شده در کرانه باختری را با تشدید حملات علیه غزه و گروه‌های مقاومت تلافی کند.

بردویل حمله نظامی گسترده به نوار غزه در شرایط کنونی را بعید دانست و گفت: اسرئیل تمایلی به نبرد همه‌جانبه علیه مقاومت ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی در همین راستا خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ وجه نمی‌خواهد با حمله مجدد به نوار غزه که مشخص نیست چه نتیجه‌ای برای آن به همراه داشته باشد، بار دیگر خود را در محافل بین‌المللی رسوا کند. این رژیم گمان می‌کند که از طریق حملات جزئی و بازدارنده به نوار غزه می‌تواند اهداف خود را محقق کند و همزمان از انتقادات بین‌المللی نیز در امان باشد.

این رهبر حماس اظهار کرد، اسرائیل به خوبی می‌داند که هر گونه جنگ یا حمله نظامی مجدد علیه غزه واکنش تند ملت و مقاومت فلسطین و خشم و عصبانیت امت عربی را به همراه خواهد داشت و ممکن است علاوه بر انتقادات گسترده بین‌المللی از این رژیم، چنین حمله‌ای به شعله‌ور شدن انقلاب‌هایی دیگر منجر شود.

انتهای پیام

کد N363673

وبگردی