آفتاب

عملیات نیروهای سوری در مناطق مرزی سوریه و لبنان

عملیات نیروهای سوری در مناطق مرزی سوریه و لبنان

نیروهای ارتش سوریه در ادامه درگیری با تروریست‌ها، توانستند شهر الزبدانی و حومه آن را تحت کنترل در آورده و تلاش تروریست‌ها را برای فرار از جرود عرسال و رنکوس ناکام گذارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تروریست‌های مستقر در منطقه جرود عرسال پس از تحمل خسارت‌های سنگین در درگیری با ارتش سوریه، سعی کردند گذرگاهی برای عقب‌نشینی به سوی البادیه و الزبدانی ایجاد کنند که با اقدام به موقع ارتش سوریه این تلاش‌ها ناکام ماند.

نیروهای ارتش سوریه در الملیحه در ریف دمشق نیز با منفجر کردن ساختمان محل استقرار تروریست‌ها که مکانی برای تامین تسلیحات تروریست‌ها محسوب می‌شد، ضربه سنگینی به آن‌ها وارد کردند.

العالم گزارش داد، توپخانه ارتش سوریه، مکان استقرار گروه‌های مسلح را در دو منطقه زبدین و جسرین هدف قرار داده است.

یکی از سربازان سوری با اشاره به حضور تروریست‌ها در برخی مناطق که الملیحه را به غوطه شرقی متصل می‌کند، گفت: هم‌اکنون نیروهای ارتش سوریه کنترل بیش از 50 درصد شهر الملیحه را در دست دارند.

نیروهای ارتش سوریه در محور جوبر در نزدیکی دمشق نیز تحرکات تروریست‌ها را در منطقه برج المعلمین هدف قرار داده و در تلاشند مانع ارسال کمک‌های نظامی برای تروریست‌ها از دو منطقه همجوار عین ترمه و زملکا شوند.

نیروهای ارتش مکان استقرار تروریست‌ها را در برج المعلمین هدف قرار داده و در این عملیات تاکنون شمار زیادی از تروریست های دارای تابعیت خارجی به هلاکت رسیده‌اند.

انتهای پیام

کد N363671

وبگردی