آفتاب

برنامه روز هفدهم جام جهانی

برنامه روز هفدهم جام جهانی

با برگزاری دو دیدار، روز هفدهم جام جهانی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی برزیل در روز هفدهم با برگزاری دو دیدار ادامه خواهد یافت.

* هلند – مکزیک، ساعت 20:30

هلند و مکزیک یکی از زیباترین دیدارهای این مرحله را برگزار می‌کنند. این دو تیم آخرین بار در جام جهانی در سال 98 به مصاف هم رفتند که بازی‌شان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. در آن دیدار فیلیپ کوکو و رونالد دی‌بوئر برای هلند گلزنی کردند اما در 15 دقیقه پایانی مکزیک بازی را به دست گرفت و موفق شد با گل‌های پلائز و هرناندز دو گل بزند تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

هلند تاکنون هر سه دیدار خودش را در جام جهانی برزیل با پیروزی پشت سر گذاشته است و یکی از مدعیان جدی قهرمانی حساب می‌شود. از طرف دیگر مکزیک با بازی‌های خوب خود در گروه یک نشان داد که با شایستگی به این مرحله رسیده است. آن‌ها حتی برابر برزیل میزبان نیز دست و پا بسته نبودند و یک تساوی بدون گل برابر این تیم کسب کردند.

* کاستاریکا – یونان، ساعت 00:30 (دوشنبه)

کمتر کسی فکر می‌کرد این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با هم دیدار کنند. جدال دو تیم شگفتی‌ساز در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطعا جذابیت‌های زیادی خواهد داشت چرا که یکی از این دو تیم باید با جام جهانی خداحافظی کند. کاستاریکا توانست در گروه مرگ جام جهانی رستگار شود و به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کند. یونان نیز صعود دراماتیکی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی داشت و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی تیم حذف شده بودند توانستند به مسابقه‌ها برگردند. سوال اینجاست آیا یونان می‌تواند خاطره یورو 2004 را زنده کند و به مراحل پایانی جام برسد.

انتهای پیام

کد N363662

وبگردی