آفتاب
همگام با جام‌جهانی2014 - برزیل؛

تساوی برزیل و شیلی در پایان 90 دقیقه/ بازی به وقت های اضافه کشید

تساوی برزیل و شیلی در پایان 90 دقیقه/ بازی به وقت های اضافه کشید

دیدار سریع و جذاب تیم های برزیل و شیلی در مرحله یک هشتم نهایی پس از تساوی در پایان 90 دقیقه به وقت های اضافه کشیده شد.

دیدار تیم های فوتبال برزیل و شیلی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی 2014 در پایان 90 دقیقه به تساوی انجامید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم های برزیل و شیلی در مرحله حذفی رقابت های جام جهانی از ساعت 20:30 دقیقه امشب در ورزشگاه بلوهوریزنته و در حضور 60 هزار تماشاگر به قضاوت هاوارد وب آغاز شد که دو تیم در نیمه اول به تساوی 1 - 1 دست یافتند و در پایان 90 دقیقه نیز این نتیجه باقی ماند تا کار به دو وقت اضافه 15 دقیقه ای کشیده شود.

برزیل در نیمه نخست بازی هجومی را به نمایش گذاشت و موفق شد خیلی زود به گل برتری دست یابد. داوید لوئیز در دقیقه 18 روی اشتباه مدافعان شیلی در دفع توپ گل برتری زرد پوشان برزیل را به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان شیلی که از ابتدا بازی بسیار دونده و جسورانه بازی می کردند روی اشتباه مرگبار هالک موفق شدند در دقیقه 32 با ضربه آلکسیس سانچس به گل تساوی دست یابند.

در ادامه برزیل صاحب یک موقعیت صددرصد گل شد که ضربه سر نیمار با اختلاف میلیمتری از کنار دروازه براوو دروازه بان شیلی به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه نخست نیز شیلی صاحب چند موقعیت گل شد که با خوش‌شانسی برزیلی‌ها این موقعیت‌ها راه به جایی نبرد تا نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.پ

برزیل در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد. حملات پرتعداد برزیلی‌ها با درخشش دروازه‌بان و دفاع منظم شیلی راه به جایی نبرد.

در میانه‌های نیمه دوم لوئیز گوستاوو دو اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد. برزیلی‌ها در اواسط نیمه دوم یکبار موفق شدند دروازه شیلی را باز کنند. هالک موفق شد دروازه براوو را باز کند اما هاوارد وب داور مسابقه با تاخیر در سوت خود دمید و اعلام کرد که این بازیکن از دست خود برای کنترل توپ استفاده کرده است تا ورزشگاه بلوهوریزنته به یک باره در سکوت محض فرو برود.

در ادامه برزیلی‌ها کاملا جلو کشیدند و چندین موقعیت جدی روی دروازه شیلی ایجاد کردند. هالک در دقیقه 81 یکی از موقعیت‌های جدی تیمش را از دست داد و درخشش براوو مانع از این شد تا مهاجم تنومند برزیلی پایش به گلزنی در این دیدار باز شود.

در نهایت بازی دو تیم در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد N363637

وبگردی