آفتاب

نقدی: بزرگترین دشمن اسلام در تمام طول تاریخ چهره نفاق بوده است

نقدی: بزرگترین دشمن اسلام در تمام طول تاریخ چهره نفاق بوده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که مظلومیت در فرهنگ، ادبیات و تفکر ما با عناوینی همچون شهید، بزرگ و سالار شهیدان گره خورده است؛ گفت: دست نفاق در به شهادت رساندن 72 تن از یاران اسلام در حوادثی نظیر حادثه کربلا و هفت تیر سال 60 به خوبی نمایان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سردار محمدرضا نقدی در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مهدیشهر ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 یار فداکار انقلاب اظهار کرد: مهدیشهر، شهری است که عشق به ولایت و شهیدان مردم آن ثابت شده است.

وی افزود: از هر 40 جوان این شهر در دوران دفاع مقدس یک نفر شهید شده که بیانگر اوج عشق و علاقه مردم و خصوصاً جوانان این دیار به مکتب اسلام ناب محمدی(ص) است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به حادثه هفتم تیرماه 1360 و شهادت 72 یار فداکار انقلاب گفت: امام خمینی (ره) در مورد شهید بهشتی فرمودند «آنچه که بیشتر از شهادت شهید بهشتی، دل ما را می‌سوزاند، مظلومیتش است».

نقدی گفت: بزرگترین دشمن اسلام در تمام طول تاریخ چهره نفاق بوده و امروز مردم ما به خوبی نفاق را می‌شناسند و اندیشمندانه درک می‌کنند که اگر کسی سایر ایدئولوژی‌ها را در دین اسلام وارد کند و در پی مکتب جدیدی باشد، سرنوشت و عاقبت خوبی نخواهد داشت.

وی با بیان این‌که مظلومیت در فرهنگ، ادبیات و تفکر ما با عناوینی همچون شهید، بزرگ و سالار شهیدان گره خورده است؛ گفت: دست نفاق در به شهادت رساندن 72 تن از یاران اسلام در حادثه کربلا و هفت تیر سال 60 به خوبی نمایان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در صدر اسلام نفاق به اوج خود رسید و در این میان خداوند برگ برنده خود را رو می‌کند و حسین (ع) را وارد ماجرای کربلا می‌کند و با شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش نفاق را از اسلام دور می‌کند و این بهایی است که برای مقابله با نفاق باید پرداخت.

نقدی با اشاره به ترور گروهک‌های منافقین گفت: خون شهدای هفتم تیر به داد اسلام رسید تا پرده از چهره نفاق کنار رود و معلوم شود که اینها دست نشانده آمریکا و صهیونیسم بودند و تنها شعار ضد آمریکایی سر می‌دادند.

وی به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: در سال 88 شیطان صفتان با مکر و حیله در لباس طرفدار انقلاب علیه انقلاب شمشیر کشیدند اما ملت ایران ثمره خلوص، شجاعت، بصیرت، اطاعت و ولایت‌مداری خود را در فتنه 88 دیدند و اگر نبود این بصیرت و ولایت‌مداری هر آینه دشمنان کوردل به اهداف شوم خود در فتنه 88 دست می‌یافتند.

نقدی گفت: مردم ما امروز به خوبی فهمیدند که اگر بخواهند در حوادت سخت و عظیمی که دشمنان برای ما به وجود می‌آورند محفوظ باشند باید پیرو ولایت و در مسیر اسلام و ولایت حرکت کنند.

وی تأکید کرد: دشمنان انقلاب بدانند، مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران همانگونه که در نبردهای سخت پیروز میدان بودند و نگذاشتند صدمه‌ای به انقلاب وارد شود، می‌دانند چگونه باید در برابر شایعات و دام‌هایی که دشمنان در برابر مسلمانان پهن می‌کنند، مبارزه و ایستادگی کنند.

انتهای پیام

کد N363439

وبگردی