آفتاب

ایتالیا: محصولات و حامیان اسراییلی را بایکوت کنیم

ایتالیا: محصولات و حامیان اسراییلی را بایکوت کنیم

رم - ایرنا - پایگاه اینترنتی ˈسازمان نظارت بر حقوقˈ، با انتشار فهرستی از محصولات اسراییلی و حامیان رژیم صهیونیستی از مردم ایتالیا دعوت به بایکوت این کالاها به عنوان سلاحی جهت رسیدن به پایان اشغال سرزمین های فلسطینی کرده است.

به گزارش ایرنا،دراین سایت ایتالیایی از عموم دعوت شده است تا از خرید محصولاتی که بارکد آن با ارقام 729 آغاز می شوند، پرهیز کنند زیرا اغلب این محصولات ساخت اسراییل هستند.

دراین سایت فهرستی از مارک های مختلف اسراییلی که در زمینه محصولات کشاورزی،میوه و سبزیجات فعالیت می کنند از جمله Carmel ، Jaffa ، Kedem ، Coral ، Dana ،Agrofresh ،Top ، Jordan Valley ، Holyland منتشر شده است.

همچنین به سایر مارک های اسراییلی که به تولید مواد غذایی، نوشیدنی ، بیسکویت و لوازم بهداشتی می پردازند، نظیر Beigel، Sabra ، Osem ، Dagir ، Amba، Green Valley ، Tivall ، Epilady Ahava اشاره شده است.

این سایت ایتالیایی سپس به مارک های بزرگ اروپایی و آمریکایی اشاره کرد که به نوعی از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و از حامیان ان بشمار می روند و از مردم خواست تا اینگونه کالاها را نیز بایکوت کنند.

این کالاها شامل مارک های معروفی مانند : کوکاکولا و زیرمجموعه های آن (که از سال 1966 رژیم صهیونیستی را حمایت می کند) و همچنین مارک های DANONE ، Nestle ، LˈOréal ، LEVI STRAUSS JEANS ، CELIO، TIMBERLAND، NOKIA, DELTA, DISNEYLAND، MC DONALDˈS ، CATERPILLAR می شوند.

هتل های زنجیره ای ACCORHOTEL ، سیگار Morris و محصولات الکترونیکی Intel و SanDisk و اسباب بازی های Toys RUS نیز از جمله برندهایی هستند که از اسراییل حمایت می کنند.

گفتنی است که در اجلاس اخیر اتحادیه اروپا در بروکسل، نخستین علایم از فشار به اسراییل جهت جستجوی راهی برای ازسرگیری مذاکرات با فلسطینیان منجر شود، مشاهده شد.

پنج کشور اروپایی از جمله ایتالیا به شهروندان خودهشدار دادند که از فعایت های مالی و سرمایه گذاری در سرزمین های اشغالی و نوار باختری رود اردن و بلندی های جولان خودداری کنند جاییکه اسراییل قصد شهرک سازی و ساخت 1500 خانه دارد.

اقدامی که بی تردید نشان دهنده قصد این کشورها برای بایکوت اقتصادی اسراییل در سرزمین های اشغالی و پاسخی به خط مشی کنونی رژیم نتانیاهو که مذاکرات صلح را تهدید می کند، است.

اروپام ** 2171/1547
کد N363393

وبگردی