آفتاب

سردار آسودی: ابرقدرت واقعی اسلام است

سردار آسودی: ابرقدرت واقعی اسلام است

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ابرقدرت واقعی اسلام، شهدا، خانواده شهدا، ولی مطلق فقیه و تمام کسانی هستند که با جان و دل و زبان مطیع ولی فقیه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، سردار آسودی در یادواره بزرگداشت شهید بهشتی و شهید چمران و دیگر شهدای گرانقدر اظهار داشت: تا زمانی که در صراط مستقیم و ولایت فقیه حرکت می‌کنیم از امریکا ترس و وحشتی نداریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای مهار انقلاب ترور را در دستور کار خود قرار دادند بیان کرد: دشمنان این امر را برای ایجاد ترس و وحشت در بین مردم و مسئولین از همان سال‌های 58 ، 59 و 60 آغاز کردند.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) هم در همان زمان فرمودند زمانی که یک جبهه ضعیف است و منطق ندارد به سراغ ترور می‌رود و جبهه‌ای که قدرتمند است در یک حادثه 72 تن از مسئولین را از دست می‌دهد و خم به ابرو نمی‌آورد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکا که پرچم ضد تروریست را در دست دارد و فریاد علیه تروریست می‌زند خود امروز خط ترور را تغییر داد و سلاح ترور را از سیاسیون و نظامیان به سمت دانشمندان نشانه رفته است.

وی ادامه داد: امروز وظیفه داریم به برکت خون شهدا جنایات آمریکا از ترور و جنگ تحمیلی تا جنایاتی که در منطقه مرتکب شده‌اند را به همه دنیا اعلام کنیم.

آسودی با بیان این‌که منطق استکبار جهانی ترور و کشتار و جنایت است بیان کرد: این منطق اشتباه باعث تقلیل قدرت واقعی‌شان شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به عنوان مدل و الگویی به تمام جهان صادر شده است و استکبار جهانی تحت هیچ شرایطی نتوانست انقلاب اسلامی را مهار کند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با ترورهایی که انجام نداد نتوانست به اهداف خود در کشور دست پیدا کند افزود: این مهم پوشالی بودن اسکتبار جهانی را به دنیا ثابت کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: امریکا جنگ‌های مختلفی را در کشورها راه‌اندازی کرد و در تمام آنها شکست خورد.

وی با اشاره به این‌که ابرقدرت واقعی اسلام است بیان کرد: اینها نمی‌دادند با مردمی روبه رو هستند که مردم می‌کنند تا خداوند شهادت را نصیب‌شان کند.

انتهای پیام

کد N363250

وبگردی