آفتاب

نحوه اجرایی شدن آیین نامه و مقررات جدید نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد

نحوه اجرایی شدن آیین نامه و مقررات جدید نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد

تهران- ایرنا- راهکار و نحوه اجرایی و عملیاتی شدن آیین نامه و مقررات جدید نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز(شنبه) کمیسیون نظارت مجمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نحوه رسیدگی به قوانین و مقررات و مصوبات دولت مشخص و دستور اقدام لازم به مرکز نظارت مجمع داده شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حسن اجرای سیاست های کلی امروز(شنبه) به ریاست آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل شد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای جلسه، با آرزوی قبولی عبادات و طاعات اعضا در ماه مبارک رمضان، تعطیلی یک ماهه کمیسیون نظارت در این ماه را فرصتی مناسب برای بررسی و مطالعه کارشناسان مربوطه در دبیرخانه برای آیین نامه و مقررات نظارت و اولویت بندی دستور جلسات و ارائه آن به کمیسیون نظارت دانست.

در این جلسه علاوه بر اعضای منتخب مجمع تشخیص، معاون اول رییس جمهوری به نمایندگی از رییس جمهوری، محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس به عنوان نماینده رییس مجلس شورای اسلامی، معاون اول قوه قضاییه به عنوان نماینده رییس قوه قضاییه، رییس دیوان عدالت اداری، رییس سازمان بازرسی کل کشور، رییس دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی و دادستان کل کشور نیز حضور داشتند.

سیام*9254**1449
کد N363177

وبگردی