آفتاب

چهار تروریست داعشی در بعقوبه به هلاکت رسیدند

چهار تروریست داعشی در بعقوبه به هلاکت رسیدند

تهران - ایرنا - چهار تروریست داعشی پس از محاصره شدن دهها تن از آنان در باغهای واقع در شرق شهر بعقوبه در بمباران هوایی به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، یک مقام مسوول در ستاد عملیات نظامی استان دیاله عراق امروز شنبه خاطرنشان کرد : عملیات انهدام مراکز گروه تروریستی داعش با استفاده از توپخانه سنگین همچنان ادامه دارد.

وی افزود : نیروهای امنیتی هم اکنون دهها تن از تروریست های داعش را در باغهای روستای منصوریه الجبل در نزدیکی ناحیه المنصوریه واقع در 35 کیلومتری شرق بعقوبه به محاصره خود درآورده اند و با استفاده از توپخانه و نیروی هوایی در حال درهم کوبیدن مراکز اجتماع آنها هستند.

این مقام نظامی که خواست نامش فاش نشود ، اظهار داشت : عملیات نظامی همچنان ادامه دارد و تا کنون تلفات جانی در میان نیروهای امنیتی گزارش نشده است.

نیروهای داعش در 20 خرداد (دهم ژوئن 2014 ) شهر موصل مرکز استان نینوا را به تصرف خود درآوردند و به سوی استانهای صلاح الدین و دیاله پیشروی کردند و تعدادی از مناطق این دو استان را نیز به اشغال خود درآوردند، اما ارتش عراق و نیروهای مردمی به مقابله با آنها پرداختند و پس از آن بسیاری از مناطق یاد شده را از آنها بازپس گرفتند .

عملیات نظامی در استان الانبار برای رویارویی با داعش همچنان جریان دارد.

خاورم ** 1487 **1446
کد N362654

وبگردی