آفتاب

افشارزاده: عملکرد تیم ملی مثبت بود/ کی‌روش فوتبال ایران را می‌شناسد

افشارزاده: عملکرد تیم ملی مثبت بود/ کی‌روش فوتبال ایران را می‌شناسد

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید با این که مبلغ قرارداد کارلوس کی‌روش سنگین است، ولی باید تمامی فاکتورها را در این زمینه در نظر بگیریم.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به نظرم ملی‌پوشان ایران هر آنچه را که در توان داشتند در معرض نمایش گذاشتند و در مجموع عملکرد تیم ملی قابل قبول بود.

او ادامه داد: با توجه به دیداری که در مقابل تیم آرژانتین انجام دادیم انتظار بازی بهتری را در مقابل بوسنی و هرزگوین داشتیم، اما گویا فشار بازی آخر بر روی آنها تاثیرگذار بود و نتوانستیم آن طور که می‌خواهیم نتیجه‌ بگیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان این که باید سطح فوتبال ایران را نیز در نظر بگیریم، گفت: نباید توقع نابجا از تیم ملی فوتبال ایران داشته باشیم، برای کسب نتیجه‌ مناسب نیاز به اردوهای تدارکاتی بلند مدت، دیدارهای تدارکاتی و کارهای زیربنایی داریم.

افشارزاده اضافه کرد: در دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین کمی از لاک دفاعی خارج شدیم و همین امر برای تیم ما مشکل ایجاد کرد، اما در کل بازی‌های خوبی در جام جهانی از ملی‌پوشان شاهد بودیم.

او در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش نیز گفت: دقیقا نمی‌دانم ریاست فدراسیون فوتبال به چه صورتی با کی‌روش وارد بحث می‌شود و با او صحبت می‌کند، با توجه به این که کی‌روش به فضای فوتبال ایران آشنایی دارد، با کنار گذاشتن برخی موارد می‌تواند بهتر عمل کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: مبلغ قرارداد کی‌روش برای فوتبال ایران سنگین است، اما باید تمامی فاکتورها را در این زمینه در نظر بگیریم. البته این مطلب را فراموش نکنیم که ایران در این دوره از جام جهانی بهتر از دوره‌های پیش بوده است.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N362246

وبگردی