آفتاب

ابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

ابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل با بیان اینکه ظرف هفته گذشته 6 فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند، افزایش حملات رژیم اسرائیل علیه فلسطینیها را نگران کننده خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، "رابرت کالفیل" سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به افزایش حملات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه ساکنان کرانه باختری گفت: افزایش چالشهای امنیتی در کرانه باختری به ویژه در الخلیل و اطراف آن که پس از حملات نظامیان اسرائیلی از میان فلسطینها چند قربانی گرفت بسیار نگران کننده است.

 وی همچنین اظهار داشت که نظامیان رژیم صهیونیستی تنها ظرف هفته گذشته 6 فلسطینی را به شهادت رساندند.

این در حالی است که نیروهای رژیم صهیونیستی ظرف روزهای گذشته از ناپدید شدن 3 شهرک نشین صهیونیستی به عنوان دستاویزی برای اعمال خشونت علیه فلسطینیها استفاده کرده و برای شانزدهمین روز متوالی با حملات مکرر علیه ساکنان نوار غزه و کرانه باختری آرامش را از فلسطینیها صلب کرده اند.

 از سوی دیگر منابع عربی از برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی ساکن در منطقه خط سبز (مرزهای قبل از 1967) در اعتراض به اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه ساکنان کرانه باختری خبر دادند.

این تظاهرات با دخالت نظامیان رژیم صهیونیستی به خشونت کشیده شد.

 در جریان درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و شرکت کنندگان در این تظاهرات 30 فلسطینی زخمی شده و تعدادی دیگر نیز دستگیر شدند.

کد N362140

وبگردی