آفتاب

لاغری و کاهش وزن به شیوه سیبیتا

لاغری و کاهش وزن به شیوه سیبیتا

با برنامه لاغری سـیـبـیـتـا، لاغری سالم، علمی و دلپذیر را بدون رژیم، بدون گرسنگی، بدون استفاده از داروها و لوازم لاغری، بدون عوارض و به شکلی ماندگار تجربه می‌کنید.

روش ما در برنامه کاهش وزن سـیـبـیـتـا مجموعه همه‌جانبه‌ایست که بر پایه تعادل رفتاری، تغذیه مناسب و سبک زندگی سالم بنا شده است. در برنامه سیبیتا رژیم غذایی وجود ندارد و بدون محدودیت‌ها و قید و بندهای رژیمی، کاهش وزن موفق و ماندگار را تجربه خواهید کرد.

برنامه سیبیتا شامل آموزش تغذیه سالم، روانشناسی کاهش وزن، پشتیبانی مستمر، مشاوره‌های متعدد فردی و نیز بسته‌های آموزشی برای ارتقای آگاهی‌ها و کاربردی کردن آنهاست که در نهایت با ایجاد تغییرات درونی منجر به کاهش وزن دائمی می‌شود، اما لاغری فقط بخشی از برنامه ما در سیبیتاست، از آن مهمتر این است که به آرامش دست می‌یابید و یاد می‌گیرید موفقیت چیزی فراتر از عددهای ترازوست و احساستان در باره خودتان تغییر می‌کند.

ما معتقدیم کاهش وزن صحیح از ذهن آغاز می‌شود.
در سیبیتا یاد می‌گیرید خود را دوست بدارید و با خود آشتی کنید.
یاد می‌گیرید غذایی را که می‌خورید دوست داشته باشید و بدون احساس گناه و عذاب وجدان، بدون محدودیت‌های دست و پا گیر رژیمی و بدون دغدغه برگشت وزن، با احساس خوب آن را بخورید.
یاد می‌گیرید تغذیه منطقی را در پیش گیرید و به پرخوری‌های احساسی و عصبی پایان دهید.
ما به شما رژیم لاغری نمی‌دهیم بلکه روشها و شیوه‌های تغذیه درست را به شما یاد می‌دهیم و با تکنیک‌های روانشناسی کاهش وزن و حمایت همه‌جانبه، این روشها و شیوه‌ها را در شما نهادینه می‌کنیم.

برنامه کاهش وزن سیبیتا با طراحی و مدیریت دکتر فرید ذاکر متخصص داخلی و پژوهشگر کاهش وزن از سال ۱۳۸۶ تا امروز ارائه می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم نظرات و تجربیات مراجعین ما را بخوانید.

اگر رژیم‌ها و روشهای ناموفق قبلی دلسردتان کرده و انگیزه‌تان را از دست داده‌اید یا فکر می‌کنید از عهده لاغر شدن برنمی‌آیید، این صفحه را بخوانید.

آیا زمان آن نرسیده برای مشکل قدیمی‌تان راه حل موثری را در پیش بگیرید؟

برای تعیین وقت مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید.
۶۶۵۲۲۷۳۵ -- ۶۶۵۲۲۷۳۴
قبل از ثبت نام در برنامه، مشاور سیبیتا به سوالات شما پاسخ می‌دهد.

برای آشنایی با امکانات برنامه‌های مختلف سیبیتا و مقایسه آنها با همدیگر کلیک کنید


اگر امکان مراجعه حضوری ندارید،
چه در تهران هستید و چه در نقاط دیگر ایران،
می‌توانید از برنامه غیرحضوری کاهش وزن سیبیتا با امکانات کامل و متنوع آن استفاده کنید.
برای آشنایی با برنامه غیرحضوری سیبیتا کلیک کنید

کد N362120

وبگردی