آفتاب

پولادی: وجدان‌مان راحت است/ بدون کی‌روش چند سال عقب برمی گردیم

پولادی: وجدان‌مان راحت است/ بدون کی‌روش چند سال عقب برمی گردیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که این تیم می‌تواند با حضور کی‌روش در جام ملت‌های آسیا به نتیجه دلخواه دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد پولادی در بازگشت از برزیل، درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی فوتبال گفت: اول از همه خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم. این مهم‌ترین چیزی بود که می‌خواستیم. از همان روز اولی که به برزیل رفتیم به این فکر می‌کردیم که بازی خوبی انجام دهیم و تا می‌توانیم برای دل مردم تلاش کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران که پس از دیدار با آرژانتین به عنوان دومین مدافع برتر جام در دور دوم مسابقه‌ها انتخاب شد، در این باره نیز گفت: مقامی که کسب کردم حاصل تلاش همه تیم بود و از اینکه به عنوان یک ایرانی توانستم چنین مقامی را کسب کنم خوشحالم.

پولادی در ادامه با حمایت قاطع از کارلوس کی‌روش گفت: شک نکنید که اگر کسی غیر از کی‌روش سرمربی ما بود، این طور خوب ظاهر نمی‌شدیم. مطمئن باشید که او صددرصد نقش مثبتی در تیم داشت و من به عنوان کوچک‌ترین فرد تیم ملی، می‌خواهم که اجازه ندهیم کی‌روش از ایران برود.

وی افزود: با از دست دادن کی‌روش چندین سال به عقب برمی‌گردیم. 5 ماه دیگر باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم و اگر قرار باشد که در آن جام به نتیجه دلخواه‌مان برسیم، کی روش باید در تیم بماند.

مدافع تیم ملی درباره تفاوت عملکرد ایران در دو بازی برابر آرژانتین و بوسنی گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. ما برابر بوسنی به برد نیاز داشتیم و متاسفانه اتفاقات بازی هم به نفع ما رقم نخورد. اگر گل اول را نمی‌خوردیم یا شوت مسعود به گل می‌نشست، روند بازی تغییر می‌کرد. با این حال وجدان‌مان راحت است که تمام تلاش‌مان را کردیم.

وی در ادامه گفت: یک سوی فوتبال برد و سوی دیگرش باخت است. مهم این است که با سعی و تلاش‌مان درس‌های زیادی برای آینده گرفتیم.

وی همچنین درباره انتقاد برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه تیم ملی برابر بوسنی انگیزه کافی را نداشت، اظهار کرد: اگر کسی چنین حرفی بزند به فوتبالی بودنش شک می‌کنم. ما می‌توانستیم با صعود به دور بعد نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنیم.

پولادی در پایان گفت: شک نکنید که تیم ملی پتانسیل صعود به دور بعد را داشت. ما پس از صعود به جام جهانی یک سال را از دست دادیم و اگر می‌توانستیم بازی‌های بهتر و اردوهای بیشتری داشته باشیم قطعا به دور بعد صعود می‌کردیم. کی‌روش این باور را در ما ایجاد کرده بود که از رویارویی با غول‌های دنیا هراسی نداشته باشیم.

انتهای پیام

کد N361705

وبگردی