آفتاب

قوچان نژاد: مقابل آرژانتین حق‌مان باخت نبود

قوچان نژاد: مقابل آرژانتین حق‌مان باخت نبود

مهاجم تیم ملی گفت: به حضور مربی بزرگ و حرفه‌ای مثل کی‌روش در تیم کشورم افتخار می کنم.

رضا قوچان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره عملکرد تیم ملی اظهار کرد: ملی‌پوشان واقعا غیرت گذاشتند. ما مقابل نیجریه و آرژانتین خیلی خوب بازی کردیم و همه جنگیدیم. ما با جان و دل بازی کردیم و به خاطر اتفاقات فوتبالی آرژانتین را نبردیم. فکر می‌کنم در مجموع بازیکنان نتیجه خوبی گرفتند و همه مردم خوشحال شدند.

وی در پاسخ به اینکه چرا ایران نتوانست از بوسنی امتیاز بگیرد گفت: بوسنی بهتر از ما بازی کرد و حقش برد بود. البته آرژانتین حقش برابر ما برد نبود و فوتبال همین است.

او در پاسخ به اینکه معتقدید کی‌روش باید در راس کادر فنی بماند گفت: من شخصا به داشتن چنین مربی حرفه‌ای برای تیم ملی افتخار می‌کنم. واقعا کی‌روش مربی بزرگ و حرفه‌ای است. او انگیزه و دانش زیادی دارد و تیم ملی را به آنچه که لیاقتش بود رساند. متاسفانه ما با بدشانسی حذف شدیم.

وی افزود: مطمئنا هر کسی در برزیل بود می‌دید که ما چقدر تلاش می‌کنیم و مردم هم در بازی‌ها این را دیدند. در فوتبال یک روز خوب هستید و یک روز بد. همان طور که گفتم مقابل آرژانتین که حق‌مان باخت نبود دروازه‌بان این تیم عملکرد بسیار عالی داشت و البته داور یک پنالتی را برای ما نگرفت.

وی درباره گلزنی‌اش هم در جام جهانی گفت: به گل زدن برای تیم ایران افتخار می‌کنم و البته این تلاش همه بازیکنان و من بود. به همه بازیکنان افتخار می‌کنم. بازیکنی بودم که همیشه همه تلاشم را در زمین به کار می‌بستم و هرآنچه که از دستم برآمده را برای تیم ملی انجام داده‌ام.

انتهای پیام

کد N361698

وبگردی