آفتاب
گودرزی در جمع ملی‌پوشان:

عملکردتان در جام جهانی بسیار ارزشمند بود/ شما برنده اخلاق شدید

عملکردتان در جام جهانی بسیار ارزشمند بود/ شما برنده اخلاق شدید

وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فنی و اخلاقی ملی‌پوشان در جام جهانی تقدیر کرد و گفت: معتقدم فوتبالیست‌های خوب ایران برنده اخلاق شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبل ایران با ضمن خوش آمدگویی و اعلام اینکه از بازی‌های تیم ملی بسیار خوشحال شده، گفت: همانطور که مردم عزیر ایران تماشا کردند، عملکردتان در جام جهانی بسیار ارزشمند بود و همانگونه که مردم از شما می‌خواستند بازی کردند، بدون در نظر گرفتن بردها یا باخت‌ها.

وی با بیان اینکه مردم خواستار ارائه بازی‌هایی در حد استاندارد و ارائه اخلاق خوب از بازیکنان در تیم ملی بودند، افزود: اعتقاد دارم فوتبالیست‌های خوب ایران برنده اخلاق شدند و شاهد هیچگونه حرکت غیر متعارفی از آنها در بازی‌های جام جهانی نبودیم که من از این موضوع بسیار خوشحالم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به خاطر این عملکرد، به ملی‌پوشان که فرزندان رشید و غیور و بافرهنگ ایرانی هستند تبریک ‎‌می‌گوید، تصریح کرد: مردم تیم ملی را دعا می‌کردند و حتی زمانی که نتیجه را به حریف واگذار کردید، رضایتمندی مردم بدست آمد زیرا شما تمام توان و تلاش خود را به کار بسته و بازی‌های قدرتمندانه‌ای را ارائه کردید.

وی اضافه کرد: به نمایندگی از دولت محترم از شما ملی‌پوشان تشکر می‌کنم و زحمات‌تان را پاس می‌دارم. همچنین ارنج هوشمندانه سرمربی تیم که توانستند مقابل قدرت‌های بزرگ فوتبال جهان به نحوی باشند که بتوانیم سربلند باشیم را سپاسگزارم.

گودرزی همچنین گفت: اینکه مردم، دولت ما و تمامی دست‌اندرکاران از شما قدردانی کرده و زحمات شما را پاس می‌دارند، ارزشمند است. بنده آرزو می‌کنیم ورزش ما و بخصوص فوتبال روز به روز بتواند خودش را با استانداردهای جهانی تطبیق دهد. بویژه اینکه در مسابقه‌هایی که در آینده نزدیک قرار است برگزار شود، بتوانیم شاهد توفیق‌های تیم ملی باشیم.

کد N361691

وبگردی