آفتاب
نقل قول وزیر اطلاعات از روحانی؛

بی مهری به رهبری باعث تضعیف همه می شود

بی مهری به رهبری باعث تضعیف همه می شود

وزیر اطلاعات گفت : در نشستی که با ریاست محترم جمهوری حجت الاسلام روحانی داشتم به ایشان عرض کردم که چرا عده ای نسبت به مقام معظم رهبری بی مهری می کنند که ایشان در جواب بنده گفتند آنها فکر می کنند تضعیف رهبری باعث تضعیف ایشان می شود اما نمی دانند که بی مهری به ایشان باعث تضعیف همه ما می شود.

به گزارش خبرنگار مهر مراسم دومین شب از سی و سومین سالگرد شهدای هفتم تیر با حضور حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات و رضا تقی پور عضو و سخنگوی شورای شهر تهران در  مرکز فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد.

به گزارش مهر حجت الاسلام سید محمود علوی در این مراسم اظهار داشت :در تاریخ اتفاقات زیادی وجود دارد که بعضی از آن ماندگار و بعضی فراموش خواهد شد که فاجعه هفتم تیر از دسته اتفاقاتی است که در اذهان تا ابد خواهد ماند.

وزیر اطلاعات علت اصلی بوجود آمدن این فاجعه و از این دست حوادث را غفلت خواند و افزود:ابتدا دشمنان به ترور شخصیتی شهید بهشتی پرداختند همانند ایت الله طالقانی که می خواستند ایشان را مقابل حضرت امام نشان دهند که ایشان صراحتا می گقتند:من هر وقت می خواهم جان تازه ای پیدا کنم به ملاقات حضرت امام می روم.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی را یک سرمایه دار و یک آمریکایی خطاب می کردند افزود : از همین رو بود که امام ره گفتند:بهشتی مظلوم زیست و مظلوم  مرد و خاری در چشم دشمنان بود.

حجت الاسلام علوی اظهار داشت منحصر کردن شهید بهشتی پیرامون اینکه معمار قوه قضاییه بود به واقع حق کشی است زیرا که شهید بزرگوار از پایه گذاران انقلاب اسلامی بود .

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه اگر باز هم غفلت کنیم نظیر فاجعه هفتم تیر همانند وقایع هشتاد و هشت تکرار خواهد شد افزود:اگر از مسیر رهبری جدا شویم هفتم تیر ها دوباره تکرار خواهد شد.

وی افزود: در نشستی که با ریاست محترم جمهوری حجت الاسلام روحانی داشتم به ایشان عرض کردم که چرا عده ای نسبت به مقام معظم رهبری بی مهری می کنند که ایشان در جواب بنده گفتند:آنها فکر می کنند تضعیف رهبری باعث تضعیف ایشان می شود اما نمی دانند که بی مهری به ایشان باعث تضعیف همه ما می شود.
 

کد N361621

وبگردی