آفتاب
نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس:

احتمال ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده خودروهای ریاست جمهوری دولت گذشته

احتمال ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده خودروهای ریاست جمهوری دولت گذشته

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از احتمال ورود این کمیسیون به پرونده خودروهای ریاست جمهوری در دولت دهم خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، «داوود محمدی» با یادآوری موضوع تحویل ندادن تعدادی خودروهای ریاست جمهوری از سوی رییس جمهوری سابق، گفت: اگر گزارش یا شکایتی به کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی ارایه شود، بر اساس قانون اقدام می کنیم.

نماینده مردم آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنوز گزارش یا شکایتی در این باره به دست کمیسیون اصل 90 مجلس نرسیده است.

محمدی با بیان این که این کمیسیون صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارا است، یادآور شد: کمیسیون اصل 90 مجلس بر نحوه عملکرد سه قوه نظارت می کند و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد به آنها تذکر می دهد.

براساس گزارش منتشر شده در برخی رسانه ها، با وجود این که یک سال از پایان دولت گذشته می گذرد اما هنوز 26 خودروی متعلق به ریاست جمهوری نزد مسوولان سابق باقی مانده است.

چندی پیش فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات کل کشور از ورود این دیوان برای پس گرفتن خودرو های ریاست جمهوری از احمدی نژاد خبر داد.

سیام**9173**1336
کد N361105

وبگردی