آفتاب

فابیو کاپلو: داورها همیشه علیه روسیه هستند

فابیو کاپلو: داورها همیشه علیه روسیه هستند

سرمربی روسیه پس از نرسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به انتقاد از داور مسابقه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روسیه با تساوی یک بر یک برابر الجزایر از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باز ماند.

فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی روسیه پس از شکست تیمش برابر الجزایر در نشست خبری خود گفت: خیلی ناراحتم. بازی خیلی بدی به نمایش گذاشتیم. انتظارم از این تیم بیش از این‌ها بود. متاسفم که نتوانستم همراه روسیه به یک هشتم نهایی راه یابم.

کاپلو در ادامه گفت: به طور کلی دوست ندارم درباره داورها صحبت کنم اما باید بگویم که آن‌ها همیشه ذهنیت منفی نسبت به ما دارند و همیشه علیه تیم روسیه سوت می‌زنند. در بازی برابر الجزایر پنالتی ما گرفته نشد. نمی‌دانم چرا آن‌ها همیشه علیه ما سوت می‌زنند. کاش می‌توانستم علت این کار را بفهمم که چرا داورها همیشه با ذهنیت منفی نسبت به ما وارد زمین می‌شوند.

سرمربی روسیه ادامه داد: می‌توانستیم برابر الجزایر برنده باشیم اما شانس‌هایمان به گل تبدیل نشد. امشب دروازه‌بان الجزایر نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و هرچه موقعیت داشتیم یک تنه مهار کرد. آن‌ها تیم خوب و یکدستی هستند و شایسته احترامند. در طول دوران زندگی‌ام هیچ جام جهانی را مثل جام جهانی برزیل ندیدم. کیفیت این جام فوق‌العاده است. سرعت بازی‌ها، فشردگی و قدرت بازیکنان همه باعث شده است که یکی از بهترین‌ جام جهانی‌های تاریخ را شاهد باشیم. اگر کوچک‌ترین اشتباهی بکنید، تکرار می‌کنم فقط کوچک ‌ترین اشتباه باعث می‌شود تاوان سنگینی بپردازید. این اتفاق در بازی با الجزایر رخ داد. ما یک اشتباه خیلی ساده داشتیم و تاوان آن را هم پرداختیم. هیچ وقت دنبال بهانه نبوده و نیستم. این شکست را می‌پذیرم.

انتهای پیام

کد N360565

وبگردی