آفتاب

سرمربی کره: جام جهانی به بدترین شکل برایمان به پایان رسید

سرمربی کره: جام جهانی به بدترین شکل برایمان به پایان رسید

سرمربی کره جنوبی پس از حذف از جام جهانی عنوان کرد در آینده درباره ماندنش در تیم کره تصمیم می‌گیرد. او همچنین گفت که جام جهانی برای تیمش به بدترین شکل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کره جنوبی آخرین نماینده آسیا در جام جهانی در بازی پایانی خود با یک گل برابر بلژیک شکست خورد تا با تنها یک امتیاز در قعر جدول گروه H قرار گیرد.

هونگ میونگ بو سرمربی کره جنوبی پس از شکست تیمش برابر بلژیک در نشست خبری خود گفت: جام جهانی برای ما به بدترین شکل به پایان رسید اما اکنون زمان ارزیابی بازیکنانم نیست. در این جام من چند آزمون و خطا داشتم و فکر می‌کنم بازیکنانم در طول این سه بازی عملکرد مطلوبی از خود نشان دادند. خیلی سخت است که بخواهم عملکرد خودم را ارزیابی کنم اما قبول دارم که نتیجه خوبی با کره نگرفتم. این نتیجه به هیچ وجه راضی کننده نیست.

سرمربی کره جنوبی ادامه داد: بازی‌های نسبتا خوبی در این جام نشان دادیم. شانس‌های خوبی نیز برابر بلژیک داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. در نیمه دوم ضد حملات خوبی داشتیم اما باز هم در رسیدن به گل ناکام ماندیم. وقتی بازیکن بلژیک کارت قرمز گرفت و این تیم 10 نفره شد شرایط مسابقه تغییر کرد و من فکر می‌کنم خیلی بیش از اندازه روی دفاع خود تمرکز کرده بودیم.

سرمربی جوان کره جنوبی درباره آینده‌اش در این تیم گفت: در حال حاضر نمی‌دانم که سرنوشتم در تیم ملی کره چه خواهد بود. اما در آینده در این باره تصمیم می‌گیرم.

انتهای پیام

کد N360564

وبگردی