آفتاب

رونالدو: با سری بالا از جام کنار می‌رویم

رونالدو: با سری بالا از جام کنار می‌رویم

کریتسیانو رونالدو و پپه از حذف تیم ملی‌شان از جام جهانی ابراز ناراحتی کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرتغال در آخرین دیدار خود در جام جهانی موفق شد با نتیجه 2 بر یک غنا را شکست دهد اما از گروهش بالا نیامد.

کریستیانو رونالدو که پیش از این نمایش انتقادآمیزی از خود نشان داده بود موفق شد یک گل برای تیمش به ثمر برساند و کمی از شدت انتقادها علیه او کاسته شود.

کریسیانو رونالدو پس از حذف تیمش از جام جهانی گفت: با سری بالا جام جهانی را ترک می‌کنیم. تمام اعضای تیم پرتغال تلاش‌شان را برای موفقیت در جام جهانی کردند اما فوتبال همین است. این بازی‌ای بود که توانستیم فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کنیم اما متاسفانه توپ‌ها وارد گل نشد. در بازی قبلی نیز می‌توانستیم امتیازهای لازم را برای صعود جمع کنیم اما موفق نشدیم و باید بگویم که پرتغال در عین شایستگی نتوانست به مرحله بعد راه یابد.

رونالدو در پایان گفت:‌صعود از گروه مرگ جام جهانی کار سختی است. اکنون همه‌ی تیم از نتیجه کسب شده ناراحت هستند اما باید با این نتیجه کنار بیاییم و به فکر آینده باشیم.

پپه مدافع خشن تیم ملی پرتغال نیز پس از حذف از جام جهانی گفت: هرچه داشتیم رو کردیم. تا پایان جنگیدیم اما متاسفانه نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. امروز روز غمگینی برای همه پرتغالی‌هاست.

پپه درباره ماندن یا رفتن بنتو از تیم ملی پرتغال گفت: او با فدراسیون فوتبال پرتغال قرارداد دارد و فکر می‌کنم که در تیم بماند.

انتهای پیام

کد N360503

وبگردی