آفتاب

یوآخیم لوو: بازی کاملا در اختیار ما بود

یوآخیم لوو: بازی کاملا در اختیار ما بود

سرمربی تیم ملی آلمان با ابراز رضایت از بازی تیمش برابر آمریکا عنوان کرد: بازی در مرحله حذفی جام جهانی بسیار حساس است چرا که با کوچک‌ترین اشتباه حذف می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلمان در آخرین دیدار مرحله گروهی خود موفق شد با یک گل برابر آمریکا به پیروزی برسد تا با کسب 7 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه یابد.

یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش برابر آمریکا گفت: بازی کاملا در اختیار ما بود. از ابتدا تا انتهای مسابقه توانستیم بر بازی تسلط داشته باشیم و هیچ شانسی به حریف ندادیم. پس از اینکه گل نخست را به ثمر رساندیم به بازیکنانم گفتم که برای زدن گل دوم تلاش کنند اما فرصت‌های ما وارد دروازه نشد.

سرمربی آلمان در ادامه گفت: اینکه به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کردیم اتفاق خوبی است. اکنون بازی‌های مقدماتی برای ما به پایان رسیده و در واقع یک جام جهانی دیگر برای ما شروع شده است. بازی در مرحله یک هشتم نهایی و به طور کل مرحله حذفی اصلا آسان نیست چرا که با کوچک‌ترین اشتباه حذف می‌شوید.

لوو در ادامه گفت: از نمایش تیمم در این دیدار کاملا راضی‌ام. فکر می‌کنم مولر در این دیدار بار دیگر توانست ارزش‌های خود را نشان دهد. او بازیکن کلیدی ما محسوب می‌شود. خوشحالم که توانست گلزنی کند.

آلمان در مرحله یک هشتم نهایی باید با تیم دوم گروه H دیدار کند. بلژیک، روسیه، الجزایر و کره جنوبی همگی شانس صعود از این گروه را دارند.

انتهای پیام

کد N360490

وبگردی