آفتاب

مراسم سی و سومین سالگرد شهدای هفتم تیر برگزار شد

مراسم سی و سومین سالگرد شهدای هفتم تیر برگزار شد

مراسم اولین شب بزرگداشت شهدای هفتم تیر شامگاه پنجشنبه با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در مرکز فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در این مراسم اظهار داشت: دشمنان انقلاب پیش از انقلاب با اقداماتی فریبکارانه چون اصلاحات ارضی ، رفراندوم و آزادی زنان می خواستند اسلام زدایی کنند اما مراجع بزرگوار و در راس آنها امام خمینی (ره) عمق توطئه آنان را شناختند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب نیز نظام سلطه سعی کرد با حمایت از لیبرال ها، گروه های چپ و منافقین سیاست استعماری خود را ادامه دهد اما روشنگری های یاران امام راحل از جمله شهید بهشتی و مطهری توطئه های آنان را به هم ریخت و امروز شاهدیم دنیای استکبار به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کند.

بادامچیان با یادآوری اینکه منافقین، گروه های چپ و لیبرال سعی در تخریب چهره امام راحل و یارانش داشتند افزود: در ابتدای انقلاب چون فضای عمومی جامعه در حمایت از امام ( ره ) بود دشمنان تلاش کردند با به شهادت رساندن آنها این جریان را از بین ببرند.

وی  یاداور : شهید بهشتی خطر لیبرال ها را بیشتر از دیگر جریان ها می دانستند و درصدد بودند که نشان دهد افرادی چون بنی صدر همان نقش پینوشه را برای امریکایی ها ایفا می کنند.

بادامچیان تاکید کرد: آخرین پیام شهید بهشتی این بود که دیگر اجازه ندهیم امریکا مهره های خود را بر ما تحمیل کند و امروز آنهایی که می خواهند در خط شهیدان انقلاب قدم بردارند باید بدانند که خط امامت و ولایت و تبعیت از ولی امر خط نجات است.

همچنین محمود احمدی نژاد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتم تیر خطی الهی و متکی بر فطرت انسانی است از خط کسانی که دچار استکبار و تسلط به مردم هستند جدا می‌شود چرا که جمعی از بهترین‌های ملت ایران شهید شدند این خط برای همیشه برای ملت ایران روشن و شفاف خواهد بود. 

وی ادامه داد: من بار دیگر سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر را تسلیت می‌گویم آن ها رفتند و به نقطه مطلوب خود رسیدند انشالله که راهشان ادامه خواهد داشت. 

به گزارش مهر در این مراسم حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق،اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه حضور داشتند.

این مراسم به مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی که از امشب به مدت سه شب برگزار می شود.

کد N360422

وبگردی