آفتاب

پورمحمدی: دولت از بدنه اصولگرایی بالا نیامده است

پورمحمدی: دولت از بدنه اصولگرایی بالا نیامده است

وزیر دادگستری دولت یازدهم با بیان اینکه دولت از بدنه اصولگرایان بالا نیامده است، اظهار کرد: اصولگرایان پشتیبان این دولت برای جمع آوری رای نبودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه با بیان اینکه ما اصولگرایان در انتخابات نامزد زیاد داشتیم، افزود : حالا نباید انتظار داشته باشیم که دولت از اصولگرایان تشکیل شود.

وی در ادامه افزود: اصلاح طلبان و اصولگرایان از روحانی حمایت کردند ولی جمعیتی که به روحانی رای داد گرایش سیاسی چندانی نداشت. خود روحانی هم معتقد نیست که به جریان خاصی منسوب است و تلاش زیادی می‌کند تا اعتدال حفظ شود.

وزیر دادگستری همچنین اظهار کرد: دولت در گزینش‌های خود از طیف های مختلفی استفاده می‌کند، اما با این وجود نباید انتظار داشته باشیم که دولت گروه‌هایی را که از لحاظ فکری به خود نزدیک است را روی کار نیاورد.

پورمحمدی همچنین اشاره کرد: در فضای عمومی دولت کار جناحی انجام نمی گیرد، اما ممکن است برخی وزرا تمایل جناحی داشته باشند به هرحال دولت باید قانون اساسی و منافع ملی را رعایت کند، اما ما اصولگرایان نباید انتظار داشته باشیم دولت نیروهای خود را جابجا نکند.

ادامه دارد ...

کد N360035

وبگردی