آفتاب
غیاثوند، عضو شورای شهر قزوین تأکید کرد:

عمل به قرآن و تربیت دو هزار حافظ کلام خدا مهمترین هدف شورا و شهرداری

عمل به قرآن و تربیت دو هزار حافظ کلام خدا مهمترین هدف شورا و شهرداری

شورا و شهرداری قزوین قصد دارند فرهنگ قرآنی را در زندگی روزمره مردم قزوین جاری و ماندگار سازند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: عمل به دستورات قرآن ضمن حفظ و تفسیر آیات آن و از سویی تربیت بیش از دو هزار حافظ کلام وحی در قزوین از مهمترین اهداف شورا و شهرداری در برگزاری طرح تجلیل از حافظان قرآنی است که با تلاش مضاعفی ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حسین غیاثوند افزود: قرآن کتاب زندگی است و ریشه ی حل تمامی مشکلات انسان در پناه بردن به این کتاب آسمانی در زندگی و عمل به دستورات آن خلاصه می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در قرن 21 قرار داریم و بشر از لحاظ فکری و علمی به پیشرفت های چشمگیری رسیده است ولی همچنان از وسوسه ها و نقشه ی شوم شیطان دور نمانده و بر این اساس انس او با قرآن می تواند بسیاری از نقشه های شیطان را از بین برده و سعادت انسان را تضمین کند.

غیاثوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس بر اساس مبانی دینی تحقق یافتند ادامه داد: حفظ و گسترش این مبانی در جامعه و شناساندن آنها به نسل جدید می تواند به تقویت پایه های دین باوری و دین شناسی در جامعه کمک بسیاری داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تلاش سازمان فرهنگی ورزشی را در تجلیل از حافظان قرآنی ارزشمند دانست و افزود: تجلیل از حافظان قرآن به نوعی ارج نهادن به شئائر اسلامی و استحکام تقوی و دین باوری در جامعه بوده و تأکید شورا و شهرداری بر استمرار آن، گامی مهم در راستای داشتن جامعه ای دینی و خدا جو است.

وی امیدوار شد: بتوانیم در راستای عمل به مفاهیم ودستورات قرآن کریم تلاش کنیم، این مهم صورت می پذیرد چراکه هرچه به تعداد حافظین قرآن در هر جامعه ای افزوده شود زندگی اسلامی بیش از پیش در بین آنان رواج یافته و در اندیشه و باور آنان نیز مبانی اسلامی ماندگار می شود.

کد N359718

وبگردی