آفتاب
اخبار عراق/

ادامه ضربات مهلک نیروهای امنیتی و عشایری به داعش/ هلاکت ابو انس الشامی

ادامه ضربات مهلک نیروهای امنیتی و عشایری به داعش/ هلاکت ابو انس الشامی

منابع عراقی از ضربات مهلک نیروهای امنیتی و عشایری به تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام، هلاکت ابو انس الشامی به همراه 9 نفر از همراهانش در الانبار و انهدام 150 خودرو متعلق به آنها در شمال غرب تکریت و نیز در منطقه الشرقاط در120 کیلومتری شمال تکریت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه السومریه، یک منبع وابسته به دستگاه مبارزه با تروریسم اعلام کرد: واحدهای مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در منطقه الشرقاط در 120 کیلومتری شمال تکریت ابومحمد الناصری از سرکرده های داعش را به همراه تعدادی از معاونانش به هلاکت رساند.

یک منبع وابسته به فرماندهی عملیات صلاح الدین از عملیات نیروهای امنیتی عراق در منطقه الصینیه در شمال غرب تکریت و انهدام 150 خودرو متعلق به گروهک داعش خبر داد.

منابع وابسته به فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه در الانبار از هلاکت ابو انس الشامی از سرکرده های داعش به همراه 9 نفر از معاونانش در الانبار خبر دادند و افزودند: نیروهای امنیتی با حمایت توپخانه و نیروی هوایی 30 خودرو وابسته به داعش را در جاده رواه-حدیثه در غرب الانبار منهدم کردند.

این منابع بیان کردند: نیروهای امنیتی با حمایت عشایر الجغایفه و البو نمر و با حمایت نیروی هوایی موفق به هلاکت سرکرده داعش به نام ابو انس الشامی و 9 نفر از معاونان وی شدند و هفت خودرو آنها را منهدم کردند.

کد N359711

وبگردی