آفتاب
همگام با جام‌جهانی2014 - برزیل؛| 180575

نکونام: خیلی ها باور این نتایج را نداشتند/ کی‌روش کارهای ماندگاری انجام داد

نکونام: خیلی ها باور این نتایج را نداشتند/ کی‌روش کارهای ماندگاری انجام داد

در بازی با آرژانتین با ناداوری نتیجه نگرفتیم اما این را باید بگویم که تیم ملی در مجموع عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. ما حتی برابر بوسنی برای صعود بازی کردیم ولی آنها بهتر بازی کردند و نتیجه گرفتند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال با بیان اینکه در جام جهانی عملکرد خوبی را از بازیکنان تیم ملی شاهد بودیم، عنوان کرد: خیلی‌‍ ها فکر می‌کردند تیم ملی در جام جهانی نتایج ضعیفی کسب کند ولی ما کارهای بزرگی انجام دادیم.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام ضمن بیان این مطلب افزود: شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند تیم ملی در جام جهانی نتایج ضعیفی کسب کند ولی ما کارهای بزرگی کردیم و در دیدار برای بوسنی هم بد کار نکردیم.

وی اضافه کرد: در بازی با آرژانتین با ناداوری نتیجه نگرفتیم اما این را باید بگویم که تیم ملی در مجموع عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. ما حتی برابر بوسنی با این تفکر که شانس صعود داریم به میدان رفتیم ولی آنها بهتر بازی کردند و نتیجه گرفتند.

نکونام در خصوص جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی گفت: ما باید از حضور کی‌روش استفاده کنیم، البته کسی در خصوص ماندن وی از من نپرسید ولی اگر بخواهم نظر خود را اعلام می‌کنم. به نظرم کی‌روش در فوتبال ایران کارهای ماندگاری انجام داده است.

کد N359709

وبگردی