آفتاب
الدیار فاش کرد:

داعش با سلاح اسرائیل و پول اعراب در سوریه و عراق می جنگد/درمان700 داعشی در تل آویو

داعش با سلاح اسرائیل و پول اعراب در سوریه و عراق می جنگد/درمان700 داعشی در تل آویو

منابع آگاه از همکاری گسترده تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام با رژیم صهیونیستی و معالجه 700 داعشی در تل آویو پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الدیار منابع آگاه اعلام کردند: گروهک تروریستی داعش از سلاح اسرائیلی در سوریه و عراق استفاده می کند و این سلاح از روزنه های موجود در مرزهای سوریه-عراق می رسد.

این منابع بیان کردند: رابطه آشکاری میان رژیم صهیونیستی و داعش وجود دارد.به طوری که رسانه های اسرائیلی از معالجه حدود 700 داعشی در سوریه در تل آویو خبر داده اند و این حجم حمایت های اسرائیل از گروهک داعش را نشان می دهد.

الدیار نوشت: اسرائیل به داعش در عراق و سوریه سلاح، پول و حمایتهای فنی و لجستیکی می دهد و آمریکا صدها نفر از تروریستهای افراطی داعش و النصره را در اردن با پول برخی کشورهای حوزه خلیج فارس آموزش داده است.

این رسانه بیان کرد: از تروریستهای گروهک داعش در الانبار عراق و برخی استانهای سوریه سلاحهای ساخت اسرائیل کشف شده است. برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس از اسرائیل سلاح خریداری کرده اند و آن را برای جبهه النصره و داعش ارسال می کند. برخی اطلاعات موثق حاکی است که یکی از کشورهای حامی داعش هزینه جذب1700 تروریست، الجزایر، تونس، مغرب برای اعزام آنها به عراق را تامین کرده است.

کد N359704

وبگردی