آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

جهانبخش: کی‌روش تجربیاتش را به ما انتقال داد/ از شایستگی تیم ملی کم نمی‌‌شود

جهانبخش: کی‌روش تجربیاتش را به ما انتقال داد/ از شایستگی تیم ملی کم نمی‌‌شود

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ضمن تمجید از عملکرد این تیم در جام جهانی 2014 برزیل گفت: ما باید قدردان زحمات کی‌روش باشیم چرا که تمام تجربیاتش را به ما انتقال داده است.

به گزارش خبرنگار  اعزامی مهر از برزیل، علیرضا جهانبخش در پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بوسنی، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. روی این بازی تمرکز کامل داشتیم ولی بعد از اینکه از بوسنی گل دریافت کردیم، تا حدی تمرکزمان به هم ریخت. با این حال چیزی از شایستگی تیم ملی کم نمی‌شود.

وی افزود: در بازی آخر هر دو تیم بودو بوسنیایی‌ها نیز انگیزه های زیادی داشتند تا جام را با پیروزی پشت سر بگذارند. برای همین با تمام وجود مقابل ما بازی کردند و برنده هم شدند.

این بازیکن جوان در خصوص حضور در جام جهانی گفت: من از کی‌روش تشکر می‌کنم چرا که تمام تجربیاتش را به ما انتقال داد و باید قدردان او باشیم. من با این سن کم در جام جهانی بازی کردم که این تجربه بزرگی برایم بوده است اگرچه نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم ولی خیلی چیزها بدست آوردیم و شایستگی تیم ملی را به جهانیان نشان دایدم.

جهانبخش با بیان اینکه کی‌روش در رختکن از تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی تشکر کرد، در خصوص تصمیم خود برای فصل آینده عنوان کرد: فعلا نیاز به استراحت دارم تا از نظر ذهنی بتوانم همه چیز را خوب بررسی کنم تا بهترین انتخاب را داشته باشم.

 

 

کد N359467

وبگردی