آفتاب
همگام با جام‌جهانی2014 - برزیل؛

پولادی: سربلند هستیم/ در جام جهانی کم تجربه بودیم

پولادی: سربلند هستیم/ در جام جهانی کم تجربه بودیم

تجربه عامل باخت ما به بوسنی بود. شاید اگر کمی بیشتر از الان تجربه داشتیم خیلی به نفع ما بود. در این جام جهانی سه بازی کردیم که این سه بازی هم بازی رسمی ما بود و هم بازی تدارکاتی‌!

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه تلاش مان را برای موفقیت تیم ملی انجام دادیم گفت: وجدان او و بازیکنان ایران راحت است چرا که آن‌ها در این جام جهانی چیزی کم نگذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد پولادی پس از شکست ایران برابر بوسنی گفت: فکر می‌کنم سرمان بالاست. ما خیلی خوب بودیم اما مشکلاتی داشتیم که باعث شد از گروه مان بالا نیاییم. شاید بهتر بود آماده‌ سازی بهتری را پشت سر می‌گذاشتیم.

وی تصریح کرد: هر چند که سه ماه اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم اما برای ما بازی‌های تدارکاتی مسئله مهمی بود. کادر فنی خیلی تلاش کرد تا ما موفق باشیم و وجدان ما راحت است چرا که چیزی کم نگذاشتیم و فکر می‌کنم مردم از عملکرد ما در جام جهانی راضی باشند.

او اضافه کرد: تجربه عامل باخت ما به بوسنی بود. شاید اگر کمی بیشتر از الان تجربه داشتیم خیلی به نفع ما بود. در این جام جهانی سه بازی کردیم که این سه بازی هم بازی رسمی ما بود و هم بازی تدارکاتی‌مان محسوب می‌شد.

پولادی یادآور شد: شاید اگر اولین بازی‌مان با بوسنی بود نتیجه بازی متفاوت می‌شد اما چون برای برد به میدان رفته بودیم وضعیت متفاوت بود و به هر حال من به تیم بوسنی تبریک می‌گویم. آنها خیلی خوب کار کردند.

کد N359412

وبگردی