آفتاب

سابه‌یا: بازی به بازی بهتر می‌شویم

سابه‌یا: بازی به بازی بهتر می‌شویم

سرمربی آرژانتین نیجریه‌ را تیمی فیزیکی و قدرتمند توصیف کرد. او همچنین عنوان کرد تیمش بازی به بازی بهتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین در سومین دیدار خود در جام جهانی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 نیجریه را شکست دهد تا به عنوان تیم نخست به مرحله بعد راه یابد.

آلخاندرو سابه‌یا سرمربی آرژانتین پس از صعود تیمش به دور یک هشتم جام جهانی گفت: نیجریه تیم سرسخت و فیزیکی‌ای برابر ما نشان داد که از مهاجمان سریعی بهره‌مند است اما توانستیم از ضعف‌های این تیم در دفاع استفاده کنیم و به گل برسیم. در نیمه دوم هدف تیم من کاملاً مشخص بود که آن کنترل توپ و نگه‌ داشتن آن در مرکز زمین بود که موفق به انجام آن شدیم.

سرمربی آرژانتین درباره مصدومیت آگرو گفت: آگرو پیش از این دیدار مشکل عضلانی داشت و فردا قرار است پزشکان تیم پای او را مورد مداوا قرار دهند.

مسی را نیز به این خاطر تعویض کردم که می‌خواستم استراحت کند. او مشکل خاصی ندارد. تیمم بازی به بازی بهتر می‌شود. زدن سه گل در این دیدار کار آسانی نبود که موفق به انجام آن شدیم.

سرمربی آرژانتین در پایان در مورد نقاط ضعف و قدرت این تیم در جام بیستم گفت: ما برای کامل شدن به زمان نیاز داریم. در کل نسبت به بازی قبل بهتر شدیم. دوست ندارم درباره بازیکنی صحبت کنم. حمله از دفاع و دفاع در حمله چیزهایی است که می‌خواهم در بین بازیکنانم رشد دهم.

انتهای پیام

کد N359405

وبگردی