آفتاب
همگام با جام‌جهانی2014 - برزیل؛

کی روش: به تجربه اروپایی بوسنی باختیم/ ایران راه طولانی در پیش دارد

کی روش: به تجربه اروپایی بوسنی باختیم/ ایران راه طولانی در پیش دارد

فکر می‌کنم در این دیدار به تجربه اروپایی بوسنی باختیم. ما شانس های گلزنی خوبی داشتیم و حیف شد که گل نزدیم و با اشتباهاتی که در خط دفاعی داشتیم گل خوردیم و حذف شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز تاسف از عدم صعود ایران به مرحله بعد گفت: بازیکنان ایران راه زیادی در پیش دارند تا به سطح بازیکنان اروپایی برسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی روش که پس از شکست 3 بر یک ایران برابر بوسنی سخن می گفت افزود: ما تلاش مان را کردیم که موفق شویم و در حد امکان جنگیدیم ولی باید قبول کنیم که از تیم های حریف عقب تر بودیم.

وی گفت: فکر می‌کنم در این دیدار به تجربه اروپایی بوسنی باختیم. ما شانس های گلزنی خوبی داشتیم و حیف شد که گل نزدیم و با اشتباهاتی که در خط دفاعی داشتیم گل خوردیم و حذف شدیم.

اکی روش در پاسخ به این سوال که این جام جهانی چه درسی برای شما و تیم ایران داشت، اظهار کرد: این جام جهانی عالی بود. مهم‌ترین چیزی که یاد گرفتیم این بود که اگر آنها سرمایه‌گذاری کنند و با قدرت کار را پیش ببرند شانس ما هم مثل همه تیم‌ها خواهد بود. خیلی چیزها هست که بازیکنان ما باید یاد بگیرند و انجام دهند تا به سطح بازیکنان منچستر، رم، بنفیکا و رئال مادرید برسند. راه زیادی پیش روی ماست و نباید زمان را از دست بدهند. باید از همین فردا کار را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: ایران می تواند با کار بیشتر در سال های آینده به سطح تیم های بزرگ برسد و این می تواند درس بزرگی برای فوتبال ایران باشد. ایران راه طولانی برای رسیدن به سطح اول فوتبال دنیا دارد.

کد N359382

وبگردی