آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

کی روش: به بازیکنانم افتخار می کنم

کی روش: به بازیکنانم افتخار می کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار این تیم با بوسنی گفت: بازیکنان ایران نمایش خوبی داشتند و من به حضورشان افتخار می کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، کارلوس کی روش پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر بوسنی در مرحله مقدماتی جام جهانی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور گفت: ابتدا باید به بازیکنان تیم ملی فوتبال بوسنی تبریک بگویم. آنها خیلی خوب بازی کردند اما مردان من هم نمایش خوبی داشتند و 90 دقیقه جنگیدند. من به این بازیکنان افتخار می کنم.

وی افزود: بازیکنان من با اینکه خیلی خسته بودند اما تا حدی که می توانستند دویدند و تهاجمی بازی کردند. بازیکنان ایران برابر سه تیم از بهترین تیم های جهانی بازی کردند. وقتی همه شرایط را بررسی کنید می بینید که ایران خیلی خوب بازی کرده است. درست است که به پیروزی نرسیدیم اما در هر سه بازی نمایش خوبی داشتیم. ما می خواستیم به جام جهانی بیاییم که آمدیم.

وی افزود: ما می خواستیم به جهانیان نشان دهیم که باید فوتبال ایران را جدی بگیرند. قبل از این خیلی ها ایران را جزو تیم های جام جهانی حساب نمی کردند اما ما توانستیم این کار را بکنیم و حالا نظر جهانیان در مورد فوتبال ایران فرق می کند.

کد N359381

وبگردی