آفتاب

یورو اسپورت: بوسنی آرزوهای ایران را برای صعود بر باد داد

یورو اسپورت: بوسنی آرزوهای ایران را برای صعود بر باد داد

یورو اسپورت پس از بازی تیم ملی با این تیتر که بوسنی آرزوهای صعود ایران را بر باد داد، گزارشی درباره این دیدار نوشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پایگاه اینترنتی یورو اسپورت در گزارشی از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی نوشت: ایران نتوانست نتیجه لازم برای صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد و "تیم ملی" با نتیجه 3 بر یک مغلوب بوسنی شد.

در ادامه این گزارش آمده است: ایرانی‌ها با شوت زیبای ادین ژکو عقب افتادند، با این حال بعد از آن بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتند و بوسیله شجاعی تیر دروازه را هم به لرزه درآوردند. اما هرچه از بازی می‌گذشت شاگردان کی‌روش موفق به گلزنی نمی‌شدند و این میرالم پیانیچ بود که بعد از اشتباه مدافعان ایران گل دوم را نیز به ثمر رساند.

10 دقیقه به پایان بازی مانده بود که رضا قوچان نژاد ایران را از این که تنها تیم بدون گل زده جام باشد، نجات داد. اما 2 دقیقه پس از این گل بوسنیایی‌ها خیلی زود گل سوم را نیز به ثمر رساندند.

نکته بازی:

بوسنی حالا می‌تواند از اتفاقاتی که در این جام برایش گذشت کمی ناراحت شود. آن‌ها این کیفیت را داشتند که در بازی‌ها بهتر ظاهر شوند. بوسنی در دیدار برابر نیجریه کاملا بدشانس بود و علاوه بر گل ادین ژکو که به اشتباه مردود اعلام شد در وقت‌های اضافه هم دو شانس خیلی خوب را از دست داد. بازیکنان جوان آن‌ها عملکرد خیلی خوبی داشتند اما بوسنی قطعا در حضور بعدی‌اش در جام جهانی با تجربه بیشتری ظاهر خواهد شد.

آمار بازی:

12 گل از 14 گلی که ایران در تاریخ حضورش در جام‌های جهانی دریافت کرده در نیمه دوم بوده است.

ایران تا به حال هیچ وقت در تاریخ حضورش جام جهانی موفق به شکست یک تیم اروپایی نشده است.

بهترین بازیکن زمین:

میرالم پیانیچ در دو بازی قبل هم خوب بود اما مقابل ایران عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و خلاقیت او باعث شد نخستین برد بوسنی در جام جهانی به دست بیاید.

انتهای پیام

کد N359376

وبگردی