آفتاب
در جلسه ای با حضور برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری تاکید شد؛

وحدت شیعه و سنی و اقلیت های دینی ضامن یکپارچگی عراق

 وحدت شیعه و سنی و اقلیت های دینی ضامن یکپارچگی عراق

اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیونهای مجلس خبرگان رهبری بر وحدت شیعه و سنی و وحدت اقوام مختلف و اقلیت های دینی عراق تاکید و بر دفاع از بقاع متبرکه دینی به خصوص عتبات عالیات تصریح کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیونهای مجلس خبرگان رهبری در پایان ششمین نشست مشترک خود در آستانه ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک حلول این ماه شریف، همگان را به بهره گیری هر چه بیشتر از فیوضات و برکات این ماه با عظمت فرا خواندند و حمایت خود را از مواضع داهیانه مقام معظم رهبری، مرجعیت شیعه و علمای اهل سنت در مورد مسائل اخیر عراق که تبعیت و همراهی مردم و اقوام و گروههای عراقی را بدنبال داشت اعلام کردند. اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیونهای مجلس خبرگان رهبری همچنین بر وحدت شیعه و سنی و اقوام مختلف و اقلیت های دینی عراق تاکید کرده؛ این امر را ضامن یکپارچگی کشور عزیز عراق دانستند.

اعضای حاضر در جلسه مشترک همچنین با اشاره به اقدامات وحشیانه گروه تکفیری داعش در عراق و سوریه و محور مقاومت تصریح کردند که دست پنهان و شوم آمریکا، اسرائیل و برخی دول  عربی مرتجع و عناصر باقی مانده از حزب بعث عراق و جدایی طلبان فریب خورده از آستین این گروه خبیث بیرون آمده که اگر چه در ظاهر موجبات ناراحتی مسلمانان را در پی داشت ولی وحدت و همدلی مردم عراق را پدید آورد که خود از ارزش بالایی برخوردار است.

شرکت کنندگان در این نشست همچنین بر دفاع از بقاع متبرکه دینی به خصوص عتبات عالیات تصریح کردند.

کد N359271

وبگردی