آفتاب
رضایی در نطق پیش از دستور:

تركیه در رنج مردم سوریه و عراق با دشمنان اسلام همراهی نكند

تركیه در رنج مردم سوریه و عراق با دشمنان اسلام همراهی نكند

یاران انقلاب جمع شده و اینبار طرح ریزی عملیات خط شکنی از موانع تولید و پیش روی به سمت فتح قله های استقلال اقتصادی را به نمایش بگذارند.

نماینده مردم خمین گفت: فرصت طلبانی که نغمه شوم تجزیه عراق را سر می دهند باید بدانند در دام فریب آمریکا گرفتار شده‌اند و مردم عراق بزودی پاسخ خیانت آنها را خواهند داد و از حاکمان کشور مسلمان همسایه ترکیه انتظار می رود پیش از این در رنج مردم سوریه و عراق با دشمنان اسلام همراهی نکرده و بدانند که قطعا تاریخ این صفحات خیانت وار را ثبت و فراموش نخواهند كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستورخود ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: یاران انقلاب جمع شده و اینبار طرح ریزی عملیات خط شکنی از موانع تولید و پیش روی به سمت فتح قله های استقلال اقتصادی را به نمایش بگذارند.

نماینده مردم خمین در خصوص فتنه داعش و حامیان گسترده جهانی اش که امروز مردم سوریه و عراق را به رنج بزرگی گرفتار نموده، گفت: این عناصر انگلیسی ساخته که امروز توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان فربه شده اند و مورد حمایت حاکمان نادان ترکیه، اردن و قطر قرار دارند همانند مارهای جادوگران فرعونی هیبت ظاهری دارند.

وی ادامه داد: این گروهها با کمی تامل، تدبیر، مجاهدت و به سادگی نابود شدنی هستند لذا در برابر آنان باید صریح تصمیم گیری و قائله آنها را جمع نمود و به آنها نباد هیچ فرصتی داد تا هزینه ماندنشان برای جهان اسلام زیاد گردد.

رضایی تصریح كرد: اما فرصت طلبانی که نغمه شوم تجزیه عراق را سر می دهند باید بدانند در دام فریب آمریکا گرفتار شده‌اند و مردم عراق بزودی پاسخ خیانت آنها را خواهند داد. جناب آقای بارزانی کمی تامل نماید.از حاکمان کشور مسلمان همسایه ترکیه انتظار می رود پیش از این در رنج مردم سوریه و عراق با دشمنان اسلام همراهی نکرده و بدانند که قطعا تاریخ این صفحات خیانت وار را ثبت و فراموش نخواهد کرد.

نماینده مردم خمین با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز گفت: امروز با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از طرف رهبر معظم انقلاب برای قوه سه گانه و ملت تکلیفی وضع گردیده تا با تحقق آن و عزم و اراده ملتی و مدیریت جهادی به سمت فتح قله های بلند آن حرکت نماییم.

وی افزود:سوال این است آیا با این ساز و کار موجود چنین اتفاقی خواهد افتاد. اینجانب قطعا می گویم با وضعیت فعلی قوه مجریه هرگز این آرمان های بلند و اهداف عمیق آن محقق نخواهد شد. باید برای این حرکت عظیم سازمان خاص تعریف شود، زیرا این محتوا در ظرف های موجود نمی گنجد و تجربه بزرگ مدیریت جهادی را در دهه اول انقلاب دیده ایم. امروز باید از آن تجربه ها استفاده کنیم. خوشبختانه افراد آن هنوز هستند و آنها سرمایه های نظام هستند.

 

کد N358632

وبگردی