آفتاب
زمانیان دهكردی در تذكر شفاهی:

ضرورت رسیدگی به وضعیت تعاونی‌های متخلف مسکن مهر

ضرورت رسیدگی به وضعیت تعاونی‌های متخلف مسکن مهر

وزیر صنعت و معدن به وضعیت حقوقی کارگران ذوب آهن رسیدگی کند./ پروژه ها، هیات‌ها، تیم های ورزشی، اعتبارات و اشتغال جوانان در شهركرد وضعیت نامناسب دارد و بی توجهی به این موضوعات اثرات نامطلوبی در پی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نسبت به وضعیت مسکن مهر اقشار آسیب پذیر و برخی تعاونیهای متختلف به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد.

به گزارش ایلنا، سید سعید زمانیان دهکردی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از وزیر راه و شهرسازی و رفاه خواست تا دستور رسیدگی به وضعیت اسف بار مسکن مهر اقشار آسیب پذیر و برخی تعاونی‌های متخلف و دخل و تصرفی که توسط برخی از مسئولین در واگذاری به افرادی که شرایط نداشتند و سوء استفاده های انجام شده در این رابطه به ویژه در چهارمحال و بختیاری را صادر کنند.

نماینده مردم شهرکرد در ادامه در تذکری خطاب به وزیر صنعت، وضعیت صنعت کشور را نامناسب خواند و نسبت به عدم برنامه ریزی و رسیدگی به مشکلات تولید و عدم هماهنگی بین دستگاههای اداری برای حل مشکلات تولید در بخش استعلامات، سرمایه گذاری و سرمایه در گردش و عدم کنترل بازار و بی توجهی به گرانی های اخیر در این وزارتخانه تذکر داد.

وی در ادامه در تذکری به وزیر ورزش و جوانان نسبت به وضعیت ورزش در چهارمحال و بختیاری تذکر داد و گفت: پروژه ها، هیات‌ها، تیم های ورزشی، اعتبارات و اشتغال جوانان در حوزه انتخابیه اینجانب وضعیت نامناسب دارد و بی توجهی به این موضوعات اثرات نامطلوبی در پی داشته است.

زمانیان دهکردی در ادامه در تذکری به وزیر نیرو خواستار تصریح در ساخت تونل سبزه کوه و سد ونک،گفت: از وزیر نیرو می‌خواهم دستور رسیدگی ویژه به تخلفات صورت گرفته در تونل گلاب 2 و بهشت آباد را صادر کند و معرفی افراد متخلف را به دستگاههای قضایی معرفی کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان از وزیر صنعت و معدن خواست تا به وضعیت حقوقی کارگران ذوب آهن رسیدگی کند.

کد N358629

وبگردی