آفتاب
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری:

امشب می تواند برای ایران رویایی شود

امشب می تواند برای ایران رویایی شود

تهران- ایرنا- معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در باره بازی امروز (چهارشنبه) ملی پوشان فوتبال ایران در مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین در چارچوب رقابت های جام جهانی 2014 برزیل نوشت: امشب می تواند برای ایران رویایی شود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران پس از یک تساوی و یک شکست مقابل تیم های نیجریه و آرژانتین، ساعت 20:30 امشب در سومین مسابقه خود در جام جهانی 2014 به مصاف بوسنی و هرزگوین می رود.

ملی پوشان کشورمان که پس از بازی درخشان مقابل آرژانتین موجی از غرور ملی را در میان ایرانی ها ایجاد کرده اند می توانند با پیروزی در دیدار امشب نتیجه ای تاریخی را برای خود و فوتبال ایران رقم بزنند.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری امروز (چهارشنبه) در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل بوسنی نوشت: فوتبال مدلی از زندگی است. تلاش اگر با تدبیر و امید همراه باشد، نتیجه می دهد. بعد از بازی با نیجریه و آرژانتین، حالا هیچکس در دنیا از برد ما مقابل بوسنی شگفت زده نمی شود. آسیا به عقب رفت، «ایران» می تواند به جلو برود و امشب را برای ایران رویایی کند. حتما برنامۀ امشب جام 2014 دیدنی تر است. از اولِ اولِ اول ...

ورزشی (2) ** 2024 ** 1569
کد N358495

وبگردی