آفتاب

نماینده شهرضا :برخی دنبال برهم زدن آرامش اقتصادی هستند

نماینده شهرضا :برخی دنبال برهم زدن آرامش اقتصادی هستند

تهران- ایرنا- نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: احساس می شود دستی در کار است که با برهم زدن آرامش اقتصادی قصد ایجاد مشکل برای مردم را دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عوض حیدر پور روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، افزود: از رییس جمهوری خواهش می کنیم در این باره اهتمام کند و با دقت مسائل مربوط به قیمت ها را به منظور کاهش فشار از دوش اقشار مختلف جامعه پیگیری کند.

**ملت عراق آرامش را به کشور خود باز می گردانند

وی در ادامه ضمن ابراز تاسف از بحران پیش آمده در کشور عراق گفت: به طور حتم ملت عراق با همت و تحت زعامت مرجعیت توانایی حل مشکل گروهک تروریستی داعش را دارند و می توانند آرامش را به کشور خود باز گردانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران نیز حمایت و پشتیبانی یکپارچه خود از مردم عراق را در نظر گرفته و در راه حفظ عتبات عالیات آماده جانفشانی هستیم.

**تیم مذاکره کننده هسته ای به دنبال تحقق حقوق ملت ایران است

حیدر پور همچنین تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در گفت و گوها با 1+5 فقط وظیفه مذاکره را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران بر اساس منویات رهبرمعظم انقلاب،مصوبات شورای عالی امنیت ملی و با رعایت اصول و چارچوب خط قرمز به دنبال تحقق بخشیدن حقوق هسته ای ملت است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به رویکرد طرف های مذاکره کننده با ایران اشاره کرد و افزود:کشورهای 1+5 باید دست از زیاده خواهی بردارند و دقت کنند که تیم هسته ای ما فقط اجازه مذاکرات در زمینه هسته ای را دارند.

حیدر پور در ادامه از زحمات وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قدردانی کرد و در ضمن از وزیر صنعت و معدن و تجارت نیز درخواست کرد تا به معوقات کارخانه های کوچ در شهرضا و بخش هایی از استان اصفهان توجه بیشتری شود.

وی در مورد مالیات نیز گفت: ملت ایران پشتیبانی از سیستم مالیاتی را وظیفه می داند لیکن رویه های سازمان امور مالیاتی متناسب با شرایط موجود نیست و بهتر است چاره جویی شود؛ مالیات مسکن مهر به سختی مورد پذیرش سازمان امور مالیاتی قرار گرفته و باید ترتیبی اتخاذ شود که این مهم بر اساس خواست ملت و دولت عملیاتی شود.

سیام**7261**1415
کد N358247

وبگردی