آفتاب

مهدی بازارگرد: والیبالیست‌های ایران بهترین‌های جهان‌اند

مهدی بازارگرد: والیبالیست‌های ایران بهترین‌های جهان‌اند

ملی‌پوش سابق والیبال با تاکید بر این که ایران شانس بسیار زیادی برای صعود به دور نهایی لیگ جهانی دارد، گفت: والیبالیست‌های ایران بهترین‌های جهان هستند.

مهدی بازارگرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، اظهار کرد: تیم ملی والیبال ایران حالا دیگر 90 درصد راه را برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی رفته است. دو بازی با لهستان در تهران داریم. با این همه تماشاگر که تیم ملی را تشویق می‌کنند، می‌توان کار را تمام کرد. کار برای لهستان خیلی سخت‌تر است. لهستان تیم خوبی است اما اگر ایران خوب سرویس بزند راحت از این تیم امتیاز می‌گیریم. بعد هم دو بازی در لهستان تشریفاتی می‌شود.

وی افزود: هیچ کجای جهان تماشاگران ایران را نداریم. در همه جای دنیا تماشاگران فقط دست می زنند اما در ایران با همه وجود تشویق می‌کنند و چنین شور و شوقی در سایر کشورها نظیر ندارد. این موضوع و این جو برای حریفان ایران غیر قابل پیش‌بینی است.

ملی‌پوش سابق والیبال درباره عملکرد قطر پاسورها خاطرنشان کرد: امیر غفور تا اینجا در این مسابقات کمتر به بازی آمده است. او بازیکن خیلی خوبی است. شهرام محمودی اما در این برهه خیلی خوب شده است. او با معروف هماهنگی بسیار زیادی دارد. این دو بازیکن پتاسیل خوبی دارند. غفور همیشه بازیکن خوبی بوده و همچنان جای پیشرفت زیادی دارد. همچنین فکر می کنم شهرام محمودی ، محمد موسوی و سعید معروف می‌توانند بهترین بازیکنان لیگ جهانی 2014 باشند.

بازارگرد درباره عملکرد فنی سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: آن زمان که کواچ والیبال بازی می کرد الگوی من بود. خودم از بازی هایش لذت می بردم. حالا که برای نخستین بار هدایتی یک تیم ملی را در دست گرفته، امیدوارم که برای تیم ملی والیبال ایران مفید باشد. تا حالا هم به عنوان مربی در ایتالیا موفق بوده است. شاید او در ابتدا ارنج را پیدا نکرده بود اما الان به ارنج اصلی رسیده است و رفته رفته هم بهتر تیم را هدایت می‌کند.

وی در پایان گفت: سخت است که روی سکوی لیگ جهانی برویم. پتانسیل این را داریم که در لیگ جهانی امسال مدال بگیریم. من به همه بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. این ترکیب بازیکنان فعالی تیم ملی خیلی هماهنگ هستند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که باز هم با پیروزی‌های خود دل مردم ایران را شاد کنند.

انتهای پیام

کد N358209

وبگردی