آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

ترکیب احتمالی ایران برابر بوسنی از نگاه کیکر/ باز هم بیک‌زاده در زمین است

ترکیب احتمالی ایران برابر بوسنی از نگاه کیکر/ باز هم بیک‌زاده در زمین است

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برابر بوسنی در مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی 2014 برزیل در حالی از سوی یکی از سایت‌ آلمانی کیکر اعلام شد که نام هاشم بیک‌زاده در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته است.


به گزارش خبرگزاری مهر، مجله کیکر آلمان ترکیب دو تیم ملی ایران و بوسنی را در دیداری که ساعت 20:30 دقیقه امشب و از گروه F رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل برگزار می‌شود، به شرح زیر اعلام کرد:







  ترکیب ایران:
 
علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، احسان حاج صفی، رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه







  ترکیب تیم بوسنی:
 
  آسمیر بگوویچ، منصور موژا، امیر سپاهیچ، سیاد کولاسیناچ، محمد بسیچ، میرالم پیانیچ، ایزت هاجروویچ، زوژدان میسیموویچ، سنداد لولیچ و ادین ژکو







 







  ترکیب ایران برابر آرژانتین درحالی از سوی مجله کیکر اعلام شده بود که تیم ملی با ترکیب علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه در آن بازی به میدان رفت.







در بازی گذشته هم مجله کیکر پیش بینی‌ کرده بود هاشم بیک‌زاده جانشین مهرداد پولادی می‌شود اما این اتفاق نیفتاد. در نهایت هم مسعود شجاعی به جای خسرو حیدری در زمین قرار گرفت که این تنها تغییر در ترکیب تیم ملی در بازی با آرژانتین نسبت به بازی با نیجریه بود.







از سوی دیگر سایت کیکر پیش از بازی ایران برابر نیجریه هم ترکیب احتمالی تیم ملی کشورمان را اعلام کرده بود که 2 اشتباه داشت. این سایت خبر داده بود دانیل داوری درون دروازه و مسعود شجاعی در میانه زمین ایران بازی می‌کنند اما علیرضا حقیقی به عنوان دروازه‌بان و احسان حاج‌صفی به جای شجاعی در آن مسابقه به میدان رفتند.



کد N358195

وبگردی