آفتاب

نشست بعدی مجلس 11روز دیگرتشکیل می شود

نشست بعدی مجلس 11روز دیگرتشکیل می شود

تهران – ایرنا – «محمد رضا باهنر» نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست نشست علنی را برعهده داشت در پایان جلسه روز چهارشنبه گفت: جلسه بعدی 15 تیرتشکیل می شود و نمایندگان هفته آینده برای سرکشی، به حوزه های انتخابیه خود خواهند رفت، پس مجلس جلسه علنی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، پیش از سخنان «محمد رضا باهنر» نمایندگان به ایراد تذکرات شفاهی خود پرداختند.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس با تذکر به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو درباره خشکسالی در استان اصفهان خواهان رسیدگی به کم آبی در این استان شد.

وی گفت: استان اصفهان استانی بین المللی است که هر ساله مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند، اما به دلیل خشکسالی در حال نابودی است.

وی همچنین از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست که به مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد رسیدگی کند و ادامه داد این افراد زندگی نمی کنند، بلکه سعی می کنند زنده بمانند.

موسوی لارگانی همچنین از هیات رییسه درخواست کرد استیضاح وزرای نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری را اعلام وصول کند و تصریح کرد: هیات رییسه باید از قانون تقسیمات کشوری که مصوب مجلس است، حمایت کند.

وی همچنین به وزیر امور اقتصاد و دارایی تذکر داد: که از کسانی که استعلام آنها توسط نهادهای امنیتی مثبت نبوده در بیمه ایران به کارگیری نشود.

غلام عباس منصوری آرانی نماینده مردم کاشان در مجلس نیز در تذکری شفاهی از رییس جمهوری خواست بحث اشتغال جوانان را تسهیل بخشد و گفت: بازپرداخت بدهی های میلیاردی به بانک ها را در مسیر اعطای وام های جدید به جوانان برای ازدواج قرار دهید.

سید سعید زمانیان دهکردی نماینده شهرکرد نیز از وزیر راه و شهرسازی، رفاه و تامین اجتماعی خواست دستور رسیدگی به مشکلات مسکن مهر و واگذاری انها به افرادی که شرایط آن را ندارند را بررسی کند.

وی از وزیر صنعت نیز خواست به مشکلات بخش تولید و عدم برنامه ریزی و رسیدگی به بخش هایی از وزارت صنعت برای تسهیل در امر تولید و اشتغال توجه کند.

سیام(3)**9103**ن.س
کد N358185

وبگردی