آفتاب

نماینده مردم خمین مطرح کرد: تشبیه عده ای به شغال و گرگ / از بازگشتن رضایی‌ها و شمخانی‌ها نمی ترسیم

نماینده مردم خمین مطرح کرد: تشبیه عده ای به شغال و گرگ / از بازگشتن رضایی‌ها و شمخانی‌ها نمی ترسیم

نماینده مردم خمین با اشاره به عده‌ای که آن‌ها را عناصر متوهم که به دنبال حمایت از سران فتنه هستند خواند گفت: این متوهمین بدانند سرداران اجازه نمی‌دهند صدای شغال و زوزه گرگ شنیده شود.

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در نطق میان دستور امروز خود رضایی همچنین با اشاره به جلسه‌ای که در اراک برگزار شده است و در آن عده‌ای که او آن‌ها را عناصر متوهمی که در حمایت از سران فتنه صحبت کردند و دولت را وامدار خود دانسته‌اند نامید گفت: باید بدانند که سرداران و شیران اجازه نمی‌دهند صدای شغال و زوزه گرگ در این منطقه شنیده شود. رییس جمهور باید قاطعانه با این مفسدان برخورد کند و فساد را از ریشه بخشکاند.

رضایی با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: کشورهای اسلامی نباید به عناصر تروریست فرصت دهند که منطقه را به ناآرامی بکشانند.

وی با ابراز نارضایتی از اینکه برخی کشورها از جمله ترکیه و اقلیم کردستان در دام فریب گرفتار شده‌اند گفت: آقای بارزانی و حاکمان ترکیه متوجه باشند که در رنج اسلام نباید با دشمنان همکاری کنند.

نماینده مردم خمین همچنین با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر لزوم تشکیل سازمان جدیدی برای پشتیبانی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی تکلیفی برای قواست برای اینکه بتوانیم به سمت قله‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم باید این سازوکار در سازمان خاصی تعریف شود ما تجربه مدیریت جهادی در کشور را دهه‌های اول انقلاب داریم باید همین جا اعلام کنیم که ما قول می‌دهیم کسی از بازگشتن رضایی‌ها و شمعخانی‌ها و یاران آن‌ها نخواهد هراسید.

نماینده مردم خمین در ادامه با انتقاد شدید از آنچه که گناه بزرگ تلف کردن عمر در قلیان کشی نامید انتقاد کرد و گفت: وزرارت کشور باید با این موضوع برخورد کند.

رضایی ادامه داد: مسئولان می‌گویند فساد در کشور سیستمی شده است؛ باید برخورد با فساد هم سیستمی باشد تا از مفسدان عقب نمانیم.

وی در ادامه در اظهارات تندی با بیان اینکه مسئولان در آغاز کار در این سیستم سوگند می‌خورند و بعد زمانی که بزرگ می‌شوند هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می دهند و در مسیر بی‌وفایی گام برمی‌دارند گفت: این مسئولان به امام خیانت می‌کنند و با منش احمقانه به نظام لطمه می‌زنند؛ برای اینکه نظام در امان باشد باید مقاومت کنیم تا از خائنان نباشیم.

/2727

کد N357947

وبگردی