آفتاب

حزب‌الله انفجار ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد/آماده‌باش ارتش لبنان

حزب‌الله انفجار ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد/آماده‌باش ارتش لبنان

پس از بازگشت به صحنه عاملان انتحاری و خودروهای بمب گذاری شده در لبنان خبرنگار العربیه از آماده باش امنیتی اعلام نشده‌ای در لبنان به ویژه در ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرنگار شبکه العربیه با اعلام اینکه حالت آماده باش در لبنان بویژه در ضاحیه جنوبی بیروت مشهود است، عنوان داشت: اطلاعات رسمی حکایت از آن دارد که چندین خودروی بمب‌گذاری شده در ضاحیه جنوبی بیروت آمد و شد می‌کنند و ویژگی‌های این خودروها در اختیار تمام ایست‌های بازرسی امنیتی در مرکز ورودی‌های ضاحیه گذاشته شده است.

العربیه گزارش داد که عامل انتحاری انفجار اخیر از مسیری عبور کرد که در آن ایست بازرسی ارتش لبنان و نیروهای امنیتی وجود نداشت و زمانی که یکی از نیروهای امنیتی تلاش کرد تا خودروی وی را متوقف کند، وی به سرعت خود را منفجر کرد.

در همین حال، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای انفجار اخیر که در منطقه "الطیونة" در ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد محکوم کرد و کشته شدن عبدالکریم حدرج، نیروی امنیتی لبنانی را به خانواده‌اش و دستگاه امنیتی لبنان تسلیت گفت.

حزب الله از دستاوردهای اخیر نهادهای نظامی و امنیتی قدردانی کرده و از آن‌ها خواست به تلاش‌های خود برای ناکام گذاشتن توطئه‌ها و طرح‌های جنایتکارانه علیه لبنان و لبنانی‌ها ادامه دهند و لبنانی‌ها نیز در بیشترین سطح آگاهی به سر برند.

انتهای پیام

کد N357826

وبگردی