آفتاب
رئوفیان در گفت‌وگو با ایلنا:| 180096

پیوند هاشمی و ناطق ناگسستنی است

پیوند هاشمی و ناطق ناگسستنی است

قطعا کسانی که در پی تضعیف نهاد مجمع تشخیص مصلحت نظام و به هم ریختگی روابط بین مسئولان قوا هستند کاری از پیش نخواهند برد چرا که تندروها هر چند وقت یک بار سناریویی برای خود تعریف می‌کنند اما تنها چیزی که از قبل آن به دست می آورند ناکامی و برهم ریختگی درونی خودشان است.

یك فعال سیاسی اصولگرا تاكید كرد: پیوند هاشمی و ناطق ناگسستنی است. این دو از یاران دیرین یکدیگر بوده و از گذشته در کنار هم در رکاب امام و امروز نیز در خدمت رهبری در راستای منافع ملی و مصالح کشور حرکت می‌کنند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به شایعات برخی از رسانه‌های تندرو مبنی بر اختلاف میان آیت‌الله هاشمی و ناطق نوری گفت: قطعا ادعای اختلاف میان این دو شخصیت از آن دست خبرهای خنده‌داری است که آقایان هاشمی و ناطق با شنیدن آن تبسمی می‌کنند و با سکوت و سلامت از آن عبور خواهند کرد.

وی افزود: افراطیون وقتی نتوانستند در بسیاری از پروژه‌هایی که تعریف کرده‌اند پیروز شوند، متوسل به چنین اخبار سخیفی می‌شوند. در حالی که این رفتارها تنها از انسان‌های ناشی سر می‌زند.

رئوفیان تاکید کرد: وقتی برخی انسان‌ها چیزی در کشکول خود نمی‌بینند متوسل به کارهای غیراخلاقی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه پیوند هاشمی و ناطق ناگسستنی است گفت: این دو از یاران دیرین یکدیگر بوده و از گذشته در کنار هم در رکاب امام و امروز نیز در خدمت رهبری در راستای منافع ملی و مصالح کشور حرکت می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه افراطیون نیز با این اقدامات خود به جایی نخواهند رسید،گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام از جایگاه رفیعی برخوردار است و روسای هر سه قوه در آن حضور دارند. جایگاهی که این نهاد در قانون اساسی دارد بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: قطعا کسانی که در پی تضعیف نهاد مجمع تشخیص مصلحت نظام و به هم ریختگی روابط بین مسئولان قوا هستند کاری از پیش نخواهند برد چرا که تندروها هر چند وقت یک بار سناریویی برای خود تعریف می‌کنند اما تنها چیزی که از قبل آن به دست می آورند ناکامی و برهم ریختگی درونی خودشان است.

 

کد N357555

وبگردی