آفتاب
ابوترابی‌فرد:

حادثه خونبار هفتم تیر شجره طیبه انقلاب اسلامی را بارور کرد

حادثه خونبار هفتم تیر شجره طیبه انقلاب اسلامی را بارور کرد

تشیع شهدای جمهوری اسلامی با حضور مقتدرانه ملت ایران به رویارویی ملت ایران با نفاق تبدیل شد و زمینه استحکام ارکان نظام جمهوری اسلامی فراهم آمد.

نائب رییس مجلس روز هفتم تیرماه را یادآور حادثه خونبار و هولناکی دانست که شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری و بارور کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام محمد حسین ابوترابی فرد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حادثه خونبار هفتم تیر اظهار داشت: روز هفتم تیرماه یادآور حادثه خونبار و هولناک است که شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری و بارور کرد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی با مدیریت آمریکای جهانخوار بعد از تجربه تلخ شکست به دست توانای خدای سبحان در صحرای طبس،کودتای نوژه، حمله نظامی مزدور بعثی، استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی با تصویب قانون اساسی وشکل گیری مجلس شورای اسلامی به دست نیروهای اسلامی و انقلابی و سامان یافتن نیروهای نظامی و انتظامی کشور و حضور مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی درصحنه سیاسی و ترد گروهک‌های تروریستی از سوی ملت بزرگ ایران دست به جنایاتی هولناک زد.
ابوترابی فرد خاطر نشان کرد: در هفتم تیر ماه 1360 دفتر حزب جمهوری اسلامی در حالی که جمعی از بلندپایه‌ترین و دلسوزترین مسئولان نظام مانند شهید آیت‌الله دکتر سید محمد بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، چهار وزیر متعهد دولت، 12 معاون وزیر و حدود 30 نماینده در آن جلسه حضور داشتند با بغض منافقین منفجر شد و72 یار وفادار انقلاب و امام با بدن‌های پاره پاره به دیدار حق شتافتند.
وی افزود:در این حادثه مردم انقلابی ایران در سراسر کشور مجالس عزاداری با شکوهی برگزار کردند ونفرت عمیق خود را از دشمنان انقلاب و اسلام به نمایش گذاشتند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد تشیع شهدای جمهوری اسلامی با حضور مقتدرانه ملت ایران به رویارویی ملت ایران با نفاق تبدیل شد و زمینه استحکام ارکان نظام جمهوری اسلامی فراهم آمد.
ابوترابی فرد بااشاره به سخنان امام(ره) در رابطه با این حادثه گفت: امام بزرگوار در این حادثه جانسوز فرمودند ملت ایران در این فاجعه بزرگ 72 تن بیگناه به عدد شهدای کربلا تقدیم کرد.
وی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره این حادثه فرموده اند که حادثه هفتم تیر نشان داد که ضربه‌های سهمگین از این قبیل هم حتی نمی‌تواند به استحکام بنای جمهوری اسلامی که به ایمان و حضور مردم تکیه کرده خللی وارد کند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان برای شهدای عالیقدر حادثه هفتم تیر بالاخص سید شهید آیت الله سید محمد بهشتی و حدود 30 نماینده معزز و متعهد ملت ایران علو درجات و برای خانواده های معزز تمام شهدای تاریخ انقلاب ودفاع مقدس بالاخص شهدای خونین بالای حادثه هفتم تیر از خدای مهربان صبر و استقامت و پاسداری از آرمان‌های شهدای عالی قدر را مسئلت کرد.

 

کد N357539

وبگردی