آفتاب

حمایت لیبرمن از حمله اخیر اسرائیل به بلندی‌های جولان

حمایت لیبرمن از حمله اخیر اسرائیل به بلندی‌های جولان

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ارتش سوریه مسئول کشته شدن نظامی اسرائیلی در جولان است، گفت: امکان ندارد ما از بررسی مساله کشته شدن این نظامی اسرائیلی چشم‌پوشی کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی مطبوعاتی مدعی شد: ارتش سوریه مسئول شلیک موشک به سمت بلندی‌های اشغالی جولان و کشته شدن یک نظامی اسرائیلی در این حادثه است.

وی ادعا کرد: ما به اطلاعاتی دست یافته‌ایم که نشان می‌دهد نیروهای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه مسئول شلیک موشک به سمت نظامی اسرائیلی و همچنین به سمت خودروهایی هستند که در نزدیکی مرز با سوریه توقف کرده‌ بودند و نیروهای سوریه باید بهای این اقدام را بپردازند.

لیبرمن افزود: به عقیده من اسرائیل به بهترین صورت واکنش نشان داد و امکان ندارد ما از بررسی مساله کشته شدن نظامی اسرائیلی چشم پوشی کنیم و از هیچ کس بازجویی نکنیم.

پیشتر یک جوان اسرائیلی در بلندی‌های اشغالی جولان در اثر انفجار خودرویی که با پدرش سوار آن بود کشته شده و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که علت این انفجار خمپاره‌ای بوده که از سوی سوریه شلیک شده بود.

رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این اقدام تعدادی از پایگاه‌های سوری در نزدیکی بلندی‌های جولان را هدف قرار داد که به کشته شدن 10 نظامی سوری انجامید.

انتهای پیام

کد N357485

وبگردی