آفتاب

سرمربی تیم والیبال بانوان میزان: به قهرمانی لیگ فکر می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال بانوان میزان: به قهرمانی لیگ فکر می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال بانوان میزان گفت: باشگاه میزان خواستار حضور تیم بانوان بر روی یکی از سکوهای لیگ برتر است.

میترا شعبانیان در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، با اشاره به قبول هدایت تیم والیبال بانوان میزان تصریح کرد: خواسته باشگاه میزان این است که تیم والیبال چه در بخش مردان و چه در بخش زنان در هر دو رده به قهرمانی دست یابند و یا یکی از سه سکوی برتر لیگ را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه داشتن چنین دیدگاهی قابل تقدیر است، گفت: اینکه باشگاهی تیم بانوان خود را با تیم مردان در یک سطح قرار دهد اتفاق خوبی است که امیدوارم بتوانیم در این تیم به این نتیجه دست یابیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان میزان همچنین تصریح کرد: با توجه به رزومه‌ای که دارم طی دوازده سالی که در لیگ برتر حضور داشتم همیشه تیم‌های من صاحب مقام بوده‌اند که امیدوارم امسال در خصوص میزان نیز این اتفاق بیفتد.

شعبانیان در خصوص جذب بازیکنان ملی‌پوش در این تیم عنوان کرد: سعی می‌کنم بازیکنانی که پیش از این از شاگردان خودم بوده‌اند و در حال حاضر ملی‌پوش هستند را جذب تیم کنیم، در کنار آن اخلاق یکی از گزینه‌های مهم ماست که به آ توجه ویژه‌ای داریم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان از آبان ماه برگزار خواهد شد گفت: پس از پایان جذب بازیکنان مورد نیاز از اواخر مرداد ماه تمرینات تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N357467

وبگردی